nu 8 dagen later nog veel napijn trekken kies

Author:
eliseMG
Posted:
ma, 05/04/2009 - 20:42
Ik heb aan de onderkaak de voorlaatste kies,voor twee weken een wortelkanaalbehandeling gehad,omdat mij kanalen heel nauw zijn is de ontsteking naar de wortel getrokken,de dienstdoende tandarts, heeft de kies op mijn verzoek getrokken,dit ging ,zo de tandarts zelf zei,met alle tegenslagen. Aan de binnen kant is er een heeeeeeel diep gat,is er w.s. een stuk kaakbot weg,????de tand knapte steeds weer af,wel een uur bezig geweest,het onderste stukje wortel moest ze laten zitten,dit kon ze niet meer verwijderen?? De tandarts was een kaakchirurg van oorsprong, maar nu 8 dgn later moet ik nog steeds 4 keer 600mg ibuprofen slikken tegen de pijn ,is dit normaal????Heb wel een 7 daagse amoxicilinne kuur achter de rug.Of moet ik toch weer naar de tandarts????Iedereen zegt heb je NOG last???
zwierf

heb al aantal jaren last van een kies maar volgens tandarts was hier niks mee. nu uiteindelijk toch de vulling vervangen maar na maanden is de tand nog steeds gevoelig. tandarts wil nu de vulling vervangen voor tandvriendelijke vulling. toch hoor ik meer mensen die het hebben over wortelkanaal behandeling. ook na navraag bij de kaakchirurg gaf deze aan toch te denken aan een geiriteerde of gevoelige zenuw. weet nu dus niet goed wat te doen.... ik wil gewoon geen zere tand meer! verder heb ik nog een bericht bij verstandskies geplaatst omdat ik daar nu nog meer last van heb nadat deze getrokken zijn . ieder veel succes! en voor elise ik zou wel even bellen na de tandarts.... de pijn zou denk ik toch wel minder moeten worden!
do, 05/14/2009 - 18:45 Permalink