Hallo
Ik heb mijn beugel nu al iets meer dan 3 maanden en mijn tanden stonden al vanaf het begin niet in het midden van mijn mond. Maar sinds ik mijn beugel heb zijn ze nog meer naar links verschoven :(
Ik heb naar mijn orthodontist gebeld en hij geloofde me haast niet aan de telefoon toen ik zei dat ik op de foto's zag dat het erger werd. Ik mag toch zaterdag gaan...
Dit is een foto van de eerste dag waarop ik mijn beugel had
[attachment=1]voor.JPG[/attachment]
en deze werd dit weekend genomen
[attachment=0]na.JPG[/attachment]
Ik ben toch niet gek aan het worden? jullie zien toch ook dat mijn tanden meer naar links gaan staan zijn?? (rechts op de foto).
Hoe komt dit? dit was helemaal niet wat ik wilde :cry:
Ik heb mijn beugel nu al iets meer dan 3 maanden en mijn tanden stonden al vanaf het begin niet in het midden van mijn mond. Maar sinds ik mijn beugel heb zijn ze nog meer naar links verschoven :(
Ik heb naar mijn orthodontist gebeld en hij geloofde me haast niet aan de telefoon toen ik zei dat ik op de foto's zag dat het erger werd. Ik mag toch zaterdag gaan...
Dit is een foto van de eerste dag waarop ik mijn beugel had
[attachment=1]voor.JPG[/attachment]
en deze werd dit weekend genomen
[attachment=0]na.JPG[/attachment]
Ik ben toch niet gek aan het worden? jullie zien toch ook dat mijn tanden meer naar links gaan staan zijn?? (rechts op de foto).
Hoe komt dit? dit was helemaal niet wat ik wilde :cry:
Re: Tanden verschuiven naar links
Maar ik zie hem zaterdag en hoop dat hij ook het verschil ziet als hij er goed naar kijkt.
Zal hij dat weer recht kunnen zetten? Ze stonden al een beetje scheef en ik wilde dat recht laten zetten dankzij een beugel, maar nu zijn ze nog meer verschoven en is er weer meer werk.
Succes!
Ja hoor, ik laat wel iets weten :)
Ik ga altijd de zaterdag of de donderdag naar de orthodontist. Ik ben nog nooit een andere dag geweest.
Hij zegt dat éen van mijn tanden (mijn valse tand, de rechtse vooraan, links op foto) wat gedraaid is en dat het daarom lijkt alsof ze bewogen zijn naar links.
Ik heb hem gevraagd of er toch iets te corrigeren valt daaraan en volgens hem niet. Doordat ik 2 kiezen eruit heb rechts, kan hij daar geen brackets aanbrengen en de draad niet aanspannen zoals hij wil, en dus de tanden niet naar rechts proberen te bewegen. Hij kan ze dus alleen naar binnen toe bewegen en een mooie boog maken, maar dan zonder ze precies in het midden te krijgen.
Ik ben wel teleurgesteld :(