Laatst had ik hier een berichtje geplaatst over een kies die getrokken was en dat het direct op een andere plek ook pijn deed.
Nu is het zelfs zo dat binnen korte tijd mijn kies linksonder pijn doet, mijn voortanden en mijn andere kies rechtsonder. Het is nog niet zooo erg dat ik er heel veel pijnstillers voor moet nemen gelukkig.
Morgen wordt de achterste kies linksonder behandeld, maar de kies rechtsonder moet getrokken worden omdat deze echt voor 90% uit een zilveren vulling bestaat.
Ik wil ook echt dat deze verwijderd wordt, en het liefst zo snel mogelijk. Want volgende week ga ik op vakantie en dan heb ik tenminste nog wat hertseldagen voordat ik het vliegtuig in moet. (het maakt me nogal nerveus..)
Kan de tandarts gewoon mijn kies trekken of moet ik hiervoor weer naar de kaakchirurg? waarschijnlijk kan ik daar niet meer op tijd terecht voor mijn vakantie. Ik ben dus bang Dat mijn kies niet op tijd verwijderd kan worden terwijl ik dit heeel graag wil (want op vakantie in Italie mijn kies laten trekken lijkt me geen pretje..)
En hoe kan het dat binnen een maand tijd mijn hele gebit uit elkaar lijkt te vallen, ik ben 26 jaar!!
En hoe zijn de tandartsen in Italie?
Liefs
Nu is het zelfs zo dat binnen korte tijd mijn kies linksonder pijn doet, mijn voortanden en mijn andere kies rechtsonder. Het is nog niet zooo erg dat ik er heel veel pijnstillers voor moet nemen gelukkig.
Morgen wordt de achterste kies linksonder behandeld, maar de kies rechtsonder moet getrokken worden omdat deze echt voor 90% uit een zilveren vulling bestaat.
Ik wil ook echt dat deze verwijderd wordt, en het liefst zo snel mogelijk. Want volgende week ga ik op vakantie en dan heb ik tenminste nog wat hertseldagen voordat ik het vliegtuig in moet. (het maakt me nogal nerveus..)
Kan de tandarts gewoon mijn kies trekken of moet ik hiervoor weer naar de kaakchirurg? waarschijnlijk kan ik daar niet meer op tijd terecht voor mijn vakantie. Ik ben dus bang Dat mijn kies niet op tijd verwijderd kan worden terwijl ik dit heeel graag wil (want op vakantie in Italie mijn kies laten trekken lijkt me geen pretje..)
En hoe kan het dat binnen een maand tijd mijn hele gebit uit elkaar lijkt te vallen, ik ben 26 jaar!!
En hoe zijn de tandartsen in Italie?
Liefs
Re: Meerdere kiezen die pijn doen en op vakantie..
Dat moet de tandarts gewoon zelf kunnen. Er zijn echter ook wel tandartsen die al het trekwerk doorsturen naar de kaakchirurg, ook de niet-complexe extracties. Dus even bellen. Trekken kost niet veel tijd, maar de tandarts moet het ook kunnen inplannen. Het is namelijk geen spoed.
Da's gewoon een samenloop van omstandigheden. Het is niet zo dat in een dergelijke korte tijd veel schade aan het gebit kan ontstaan. Als er sprake is van ontstekingen kan een tijdelijk verminderde weerstand wel zorgen voor vererging van de klachten en dus meer pijn. Ik weet niet of dat bij u aan de hand is.
Niet anders dan in NL, maar wel duurder dan in NL voor diverse behandelingen
En ja ik zie het ook wel als een samenloop van omstandigheden, dat er in een maand tijd echt meerdere kiezen en tanden opspelen. Het is niet anders..
Ik hoop dat ik in ieder geval deze week nog behandeld kan worden voor beide kiezen, dan zou ik met een wat minder nerveus hart op vakantie kunnen.
Staan in de telefoongids onder
"'dentistico"" of ""studio dentistico"". mocht het onverhoopt nodig zijn. En de kwaliteit van de tandheelkunde is gemiddeld genomen gewoon goed hoor.
Mijn 'nieuwe' tandarts waar ik vanochtend geweest ben, zegt dat hij deze (op het moment zeer pijnlijke) kies aanstaande vrijdag gewoon openboort en openieuw vult. Hij vind het laten trekken van deze kies onzin.
Vraag: Deze kies laten trekken of laten behandelen? En waarom kunnen twee tandartsen zo verschillend in oplossingen zijn?