Een hoop geschiedenis. Maar waar het op neer komt: Ik heb min of meer angst om naar de tandarts te gaan. Beter gezegd: Ik heb angst om naar een tandarts te gaan die mij niet kan overtuigen van het feit dat wat ze aan het doen zijn, goed is. Als ze zagen en hakken in mijn gebit, dan is dat prima, maar als er een tandarts voor me staat die geen Nederlands kan, dan heb ik er weinig vertrouwen in. Of als er wél een Nederlandse tandarts voor je staat, die je aankijkt alsof je van Mars komt als je om uitleg vraagt. Dat helpt mijn vertrouwen niet.
Mijn gebit is aan herstel toe, snel en veel. De staat is op dit moment niet echt hoopgevend, en zelfs een bron van depressie voor mij. Dit moet veranderen.
De vraag is dus: hoe vind ik een tandarts (rond Amsterdam) die weet waar hij mee bezig is, en die mij ook nog eens kan uitleggen wat er gebeurd. Een tandarts die met mij een herstelplan kan maken, en ervaren genoeg is om complexe ingrepen uit te voeren.
Mijn ervaringen met tandartsen zijn wat dat betreft bedroevend.
Mijn gebit is aan herstel toe, snel en veel. De staat is op dit moment niet echt hoopgevend, en zelfs een bron van depressie voor mij. Dit moet veranderen.
De vraag is dus: hoe vind ik een tandarts (rond Amsterdam) die weet waar hij mee bezig is, en die mij ook nog eens kan uitleggen wat er gebeurd. Een tandarts die met mij een herstelplan kan maken, en ervaren genoeg is om complexe ingrepen uit te voeren.
Mijn ervaringen met tandartsen zijn wat dat betreft bedroevend.
Re: Goede tandarts
Het is natuurlijk heel moeilijk om je te zeggen welke tandarts goed is...
Heb je al eens op het forum je wat ingelezen om zo de ervaringen van andere te lezen er zal ongetwijfeld ook een topic bij zijn over tandartsen in jou regio...!
Via Google zou je ook kunnen zoeken en als je de moed hebt verzameld om te bellen zou ik al heel duidelijk aangeven wat je wensen zijn en dan horen hoe ze daar op reageren.
In mijn ogen moet het mogelijk zijn dat ook jij een tndarts vind die je gewoon 100% vertrouwd.
Heel veel sterkte en suc6 en laat wat van je horen okay...