ervaring in ?

Author:
pet
Posted:
do, 07/02/2009 - 09:38
Hallo
ff een vraagje zoek een tandarts. :cry:

Wie heeft ervaring in Beuningen of best? kerkrade is te ver :wink:
Wie heeft zich daar laten behandelen? en kan me er iets over vertellen?

Ben flink aan het zoeken maar kom er niet uit. :smt013

groetjes :smt006
10eke10

Volgens mij ben je weer aan het uitstellen, hè Pet?
Je zou al een paar dagen geleden gebeld hebben, maar uit dit bericht blijkt dat dat nog niet gebeurd is.

Wat doe je als er niemand uit jouw omgeving reageert?

Als je een beetje googled kun je zo een aantal tandartsen bij je in de buurt vinden. Maar dat weet je zelf ook wel.

Heb al wat moed van mij in jouw schoenen geschoven, je een doosje met wat moed gegeven en voor je geduimd. Maar het wil maar niet helpen. Word zo wanhopig van jou! :smt010
do, 07/02/2009 - 21:41 Permalink
pet

duurt niet meer lang

het is vrijdag 10 juli al ooh ik zie er zo tegenop :smt010 :smt011 :smt013 :smt010 :smt011 :smt013

Maar het is gepland en hoop maar dat ik het door kan zetten. :wink:

Groetjes :smt006
vr, 07/03/2009 - 16:42 Permalink
hermina

Hoi Pet,
Heb je afgesproken om eerst alleen maar te kijken, en/of heb je gezegd wat je probleem is? Dat kan allebei ook heel goed helpen, helemaal als de tandarts er begrip voor heeft.
Ik ben trouwens wel benieuwd of je een van bovenstaande praktijken hebt gekozen of toch een andere gewone praktijk.
Je moet ook gewoon wel blijven schrijven hoor, dat helpt je vast ook, als je over een week maar gaat!!!
Kom op, nu gewoon doorzetten, he! Als je weer af gaat haken wordt de drempel alleen maar nog hoger.
Sterkte voor nu en alvast heel veel sterkte voor volgende week!
Groetjes, Hermina
vr, 07/03/2009 - 18:36 Permalink
10eke10

Dat is nog eens goed nieuws, Pet!

En gaan, hoor, deze keer!
Het wordt alleen maar moeilijker als je het iedere keer maar weer uitstelt. Maar dat weet je zelf ook wel.

En ik wil trouwens ook niet naderhand horen dat ik me voor niets het leplazarus heb zitten duimen voor je. Heb inmiddels als spierpijn, maar duim nog ff vrolijk verder tot vrijdag.

:smt006
di, 07/07/2009 - 23:09 Permalink
pet

Hallo,

Ik heb een darm virus opgelopen en kan morgen niet naar de intake en dat is heel erg voor me had me er helemaal tegenin gezet en wat denk je wordt ik ziek.
Toch maar afgebeld en gelijk een nieuwe afspraak gepland en niet schrikken 28 aug. :smt010
Maar ik kan nog geen 5 min. van de w.c afblijven dus als ik al een uur moet rijden wat wil je dan?

nou ga ik maar voor 28 aug. tja en ik weet van uitstel komt afstel maar hier heb ik ook niks over te zeggen als je ziek wordt, :smt013

groetjes :smt006
do, 07/09/2009 - 18:57 Permalink