ok het zit dus zo ik had 3 weken geleden een ontsteking linksvanboven nu moest ik antibiotica pakken om de onsteking weg te laten gaan endan kon de tandarts er pas iets aan doen nu mogt ik eindelijk naar de tandarts ik ben ondertussen al 2 keer geweest hij heeft met zoon ijzeren stokje of hoe het ook mag noemen alles proper gemaakt en ontzenuwt nu ik kom 2 keer van de tandarts terug en 2 keer heb ik na de tandarts zoon ja iritante pijn eigenlijk en elke keer als ik van de tandarts terug kom moet ik antibiotica slikken en daarna na een paar dage is de pijn weg het is ook als ik mijn tanden op mekaar zet om in iets te bijten of ik doe het perongeluk voel ik pijn is dit normaal dat het altijd na de tandarts is dat ik pijn heb want in mijn ogen is het normaal gezien als je van tandarts terugkomt dat je dan geen pijn meer hebt :p nu moet ik nog 1 keer terugkomen alvast bedankt aja het is ook altijd na het trainen (gevechtssport) dat ik zo 5-10 minuten echt stevige pijn heb endan weer niet dan voel ik alleen een hevige druk maar geen pijn alvast bedankt
Re: WBK na behandeling steeds pijn