verstandskies breekt de kies ervoor!

Author:
peter22
Posted:
di, 07/21/2009 - 12:27
hoi,

Ik heb een probleem, mijn verstandskies is doorgekomen en die heeft de kies ervoor kapot gemaakt ( al 4 á 5 maanden )!
Ik had nergens last van, en ben nogal bang voor de tandarts dus ben daar ook niet heengegaan!
Nou had ik gisteren zn last van die kies dat ik daar zn pijn bij mn (linker) slaap van kreeg!
Nu is het de volgende dag, en de pijn e.d is weg! maar nu voelt de kies net als die wat te groot is!
Ik heb er verder geen problemen mee! Maar wat als ik nu weer niet ga??? Heeft het verdere gevolgen???

Alvast Bedankt Groetjes Peter
Groningen

wat zou kunnen is dat de zenuw van de kies wat opspeelde, een ontsteking aan de wortelpunt geeft, en daardoor de kies nu wat omhoog drukt... dit voelt alsof de kies wat te hoog is.

In elk geval verstandig om even bij je tandarts langs te gaan, om nieuwe pijnklachten, of chronische ontstekingen te voorkomen...
di, 07/21/2009 - 13:02 Permalink
peter22

Bedankt voor je reactie!

Ik zal een een afspraak met de tandarts maken!
Alleen het probleem is dat ik al 3 jaar er niet ben geweest.
en mijn oude tandarts zat ik mn oude woonplaats!

Kan ik bij elk willekeurig praktijk een afspraak maken?
of hoe zit dat?!?

Please help, dan kan ik actie ondernemen!
:smt001
di, 07/21/2009 - 13:35 Permalink
Spiegeltje

Kan ik bij elk willekeurig praktijk een afspraak maken?

Voor alle duidelijkheid nog deze toevoeging: tandartsen behandelen doorgaans geen passanten. Behalve in echte spoedgevallen . Je moet je dus eerst inschrijven en dan meteen een eerste consult afspreken. Je vult dan een vragenformulier in over je gezondheid en de tandarts zal je gebit en mond bekijken. Ook zullen waarschijnlijk enkele foto's worden gemaakt. Pas daarna worden afspraken gemaakt voor een eventuele behandeling.
di, 07/21/2009 - 19:32 Permalink