Verleden week donderdagavond begon de kiespijn,o mennnn,ik ging echt door de grond,heb toen tot maandag niet geslapen. Maar ben al 6 jaar niet bij de tandarts geweest wegens enorme angst voor de tandarts. Mijn vriend zegt al jaren dat ik moet gaan,maar durfde echt niet. Terwijl ik op een gegeven moment niet meer kon,dacht echt dat ik dood zou gaan van de pijn. Mijn vriend was het echt zat en heeft een tandarts gebeld en me er zowat heen gesleurd.Ik huilen,omdat ik echt niet mee wilde haha. Tot mijn grote verbazing viel de tandarts reuze mee,waren echt leuke en jonge meiden,die mijn angst ook begrepen en me geen aansteller vonden,maar ik moest echt naar de kaakchirurg,en kon meteen terecht. Daar heeft ie een kies operatief verwijderd,en er zullen er nog 2 volgen,maar hij wilde ermee wachten totdat ik bevallen ben(ben nu 23 weken zwanger).Ben zo blij dat ik over mijn angst heen ben:)En nu wil ik graag mijn gebit helemaal laten maken,omdat het echt slecht is. Maar kan dat ook als je zwanger bent? Of zitten daar veel risicos aan vast? Ben dat helemaal vergeten te vragen.
Re: Was zoooo bang+nog een vraagje.....
Ik heb toenertijd gewacht tot mijn baby er was. Gewoon een gevoel. Je laat je verdoven enzo en hebt er een boel spanning van in je lijf. Ik kon mijn baby die stress niet aan doen. ( ben een hele erge stresskip hoor)
Maar missch kan het wel.
Re: Was zoooo bang+nog een vraagje.....
Ze zeggen dat een plaatselijke verdoving geen kwaad kan, maar ik zou het niet (meer) aandurven, gezien mijn geschiedenis...