pijn?

Author:
natascha
Posted:
vr, 07/31/2009 - 16:10
hallo,
ik heb afgelopen maandag 11 tanden en kiezen laten trekken. en 3 verstandskiezen. :-?
daar door heb ik nu boven en onder gebitjes gekregen!! wie kan mij vertellen hoe lang ik nog pijn blijf houden?
en niet kan eten.. kan iemand mij ook vertellen of ik nu weer mag roken..
ik wordt er helemaal gek van.

dank je wel.

gr, natascha
Groningen

Als de wondjes normaal genezen, wordt de pijn na een aantal dagen makkelijker... als het moeizamer gaat (bijv door een infectie in 1 van de wondjes, of te vroeg roken) kan het wat langer duren.

Roken is beter van niet, maar als er maandag getrokken is, zou het weer moeten kunnen. Met roken zorg je ervoor dat het tandvlees minder doorbloed wordt, wat een vertraging van de genezing geeft...
za, 08/01/2009 - 11:06 Permalink
natascha

bedankt voor de reactie.
maar ik ga over 6 weken op vakantie. en hoop echt dat ik dan geen last meer heb. en normaal kan eten.
enig idee na hoeveel tyd dit weer kan?
ook vraag ik me af die gaten wat ik nu heb, hoelang het ongeveer duurt voordat die weer dicht groeien?

groetjes natascha
zo, 08/02/2009 - 00:48 Permalink
loeke

Natache mij man zit in dezelfde situatie zoals jij.Het is tot zelfs zover dat hij spijt heeft dat hij dit heeft laten doen .Hij kan tegen een stootje maar zo'n pijn heeft hij nog nooit mee gemaakt zegt hij.Zelf gemaakte purree kan hij tot zelfs niet eten het moet uit zo'n instand pakje zijn.Ik hoop voor hem en ook voor jou natuurlijk dat er vlug beterschap komt. Hij leeft nu op pijn stillers....ik vind het heel erg natuurlijk !!!
MVG
zo, 08/02/2009 - 09:48 Permalink
loeke

Donderdag heeft hij het laten doen, dat is nu drie dagen geleden.Zijn onderste gebit zit volledig los en dat schuurt over de wonden.Tot hier toe heeft hij spijt dat hij voor dit systeem gekozen heeft.Hij kan normaal gezien goed tegen pijn, maar deze pijn heeft hij nog nooit mee gemaakt.Van eten kan hij alleen maar dromen, gelukkig bestaan er pijnstillers.
Succes nog voor je tanden ....
MVG Loes
ma, 08/03/2009 - 01:56 Permalink
natascha

hoi,

dan zou ik maar eens terug na de tandarts gaan,
want dit mag eigenlijk niet!!
en het gebit doen ze dan bij slijpen waardoor het dan beter zit!!

gr. natascha
di, 08/04/2009 - 23:56 Permalink
natascha

dit meen je niet!!
maar als je na die praktijk belt, dan krijg je toch wel iemand eraan waar ja dan heen kunt of niet?
en anders beldde ik spoet tandarts, die je savonds en snachts kunt bellen..
succes!! ben benuwd.
do, 08/06/2009 - 00:02 Permalink