Hallo iedereen,
Een tijd geleden was ik naar de mondhygienist geweest om mijn tanden een beetje schoon te maken. Ik ben vrij jong, maar had aanslag op mijn voorste snijtanden, niet echt veel maar een bruin streepje.
Mn tanden waren gepolijst etc. en ik had daardoor een stralende glimlach.
Maar nu blijkt het dat aanslag zich nu eerder op mijn tanden hecht en het meer is geworden, buitengewoon vervelend.
Ik drink geen thee en cola maar 2x per week, en dan zeker niet door de voortanden. Ik poets ook vrij goed, maar wil dit dus wel weghebben.
Komt dit door het polijsten, en ik wil niet graag whitener gebruiken of bleken, wat kan ik anders doen?
Alvast bedankt
Minami
Een tijd geleden was ik naar de mondhygienist geweest om mijn tanden een beetje schoon te maken. Ik ben vrij jong, maar had aanslag op mijn voorste snijtanden, niet echt veel maar een bruin streepje.
Mn tanden waren gepolijst etc. en ik had daardoor een stralende glimlach.
Maar nu blijkt het dat aanslag zich nu eerder op mijn tanden hecht en het meer is geworden, buitengewoon vervelend.
Ik drink geen thee en cola maar 2x per week, en dan zeker niet door de voortanden. Ik poets ook vrij goed, maar wil dit dus wel weghebben.
Komt dit door het polijsten, en ik wil niet graag whitener gebruiken of bleken, wat kan ik anders doen?
Alvast bedankt
Minami
Re: meer aanslag
Mijn vraag is: Sneller dan wat? En..let je er nu niet meer op dan anders?
Het kan zijn dat er een te ruw polijstmiddel is gebruikt, waardoor de tanden juist ruwer zijn geworden. Maar dat is enkel gissen.
nou , ik heb een tijdje listerine gebruikt? Maar als ik mijn tanden nog een keer laat polijsten en het niet gebruik, zou het dan goedkomen?
Wat je vraagt, kan je enkel uitproberen en bekijken of het dan minder wordt.