elastiekjes verwisselen?

Author:
panda2
Posted:
di, 07/28/2009 - 21:09
Hallo,

Ik heb nu al weer 1,5 jaar boven en een jaar onder mijn beugel en sinds gisteren heb ik een elastiek van rechtsonder achter naar rechtsboven voortand aast hoektand. (zit niet op mijn hoektand omdat ik die niet had die is gehaald en zit een 'gewoon' slotje op) Maar ik kreeg te horen dat ik deze 4 keer per dag moet vervangen en als ik hem 1 keer vergeet dat ik dan een week voor niks heb gedragen?! Nu zit ik met dat 4 keer vervangen daar zijn de meningen om mij heen erg over verschillend. De ene zegt klopt het gaat dan sneler en de ander zegt onzin gewoon 1 keer vervangen 's morgens en dan pas weer de volgende dag dat maakt niet uit geeft geen verschil.

Weet iemand hoe dit zit?
Ik volg trouw het advies van de ortho (kleine moeite ze even te vervangen) maar vraag het me toch af.
panda2

Nee het hoefd niet 's nachts maar wel ochtend (ontbijt) Middag (lunch) avond 2x (avond eten, naar bed) Heb het van de week gevraagd en het is goed zo. Het schijnt dat de spanning na verloop van tijd toch minder wordt en daarom verwisselen. Ach het is een kleine moeite en ik doe het trouw moet ik zeggen.
do, 08/06/2009 - 17:36 Permalink