Ondraaglijke kiespijn

Author:
Debski
Posted:
za, 08/08/2009 - 14:17
Hallo

Ik heb even een vraag... mijn vriend heeft al bijna een week ondraaglijke kiespijn in de bovenkaak...
Het is begonnen bij 1 kies maar de pijn wordt steeds erger, hij heeft nu ook pijn in de onderkaak.
Hij is al bij de tandarts geweest maar die konden op foto's niks zien.
Hij ging ervan uit dat het een bijholte-ontsteking was en hij heeft antibiotica gekregen.
Maar hij is helemaal niet verkouden en volgens mij is het geen bijholte-ontsteking
Hij slikt ook paracetamol en ibuprofen maar dat helpt maar heel even, hij houdt het momenteel niet meer van de pijn.

iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
mecánico para …

het kan een ontsteking zijn, maar het kan ook een oorzaak hebben in klemmen/knarsen. Als je een bijholte ontsteking hebt heb je niet altijd en ook niet continu heftige pijn. Vaak wordt het erger met traplopen en vooroverbuigen. Het zou een zenuw kunnen zijn die opspeelt en in een kies met meer wortels is dat soms heel lastig te localiseren. Neemt de klacht af als ie wat kouds drinkt? of juist toe als ie wat warms tegen de tand krijgt? Zijn er net vullingen gemaakt? Knarst ie of wordt ie met een hoofdpijn wakker? Allemaal mogelijkheden, d eje zo door de beeldbuis niet te zien krijgt natuurlijk. Evengoed succes, of heeft er al iemand naar gekeken vandaag?
za, 08/08/2009 - 21:58 Permalink