ik heb sinds een dag of twee last van een raar gevoel in mn kiezen, de tweede van achter (ik heb geen verstandskiezen) links en rechts.
het gevoel is er als ik iets eet of als ik met mn tong een bepaalde plek op mn kies aanraak. het voelt een beetje alsof er een heel klein speldje door mn kies gaat, verticaal, maar het is niet erg pijnlijk, gewoon een rotgevoel.
nu ga ik as maandag al op vakantie, wat zal ik doen?
het gevoel is er als ik iets eet of als ik met mn tong een bepaalde plek op mn kies aanraak. het voelt een beetje alsof er een heel klein speldje door mn kies gaat, verticaal, maar het is niet erg pijnlijk, gewoon een rotgevoel.
nu ga ik as maandag al op vakantie, wat zal ik doen?
Re: naar gevoel in 2 kiezen
Ik ben een leek maar heb vorig jaar, vrij kort voordat ik op vakantie zou, hetzelfde meegemaakt: het gevoel alsof er even met een naald, verticaal, in een kies werd geprikt. Het gevoel was er een aantal dagen, af en toe. Ik zat behoorlijk in de rats, want ik was niet van plan in het buitenland naar een tandarts te gaan... Maar na enkele dagen was het gevoel weg. Tijdens de controle in september was er niets te zien aan die kies (zit wel een vulling in die ouder is dan 22 jaar, maar die schijnt nog wel goed te zijn). Dat gevoel in diezelfde kies is nog een keer teruggekomen, een dag of twee geloof ik. Maar daarna was het weg.
Als het met jou net zo gaat als met mij staat je een probleemloze vakantie te wachten. In ieder geval veel plezier!