Hallo,
ik ben al jaren bij een tandarts die me prima bevalt. Ik heb linksboven 2 kronen, die aan elkaar vastzitten, en die ongeveer eens in de 8 weken loskomen. De tandarts plakt ze dan weer terug, omdat ze erg in het zicht zitten (direct na de hoektand).
Nu is mijn eigen tandarts op vakantie, en zijn de kronen losgekomen, dus ik met de waarnemer gebeld. Kon dezelfde dag nog komen, en na een blik op de kronen en in mijn mond, een controle-foto. Hij wilde de kronen niet terugplaatsen, en zei dat de wortels te slecht waren, en er beter uit konden. Er was een wortel gebroken van de grote kroon, al met al wilde hij de kronen niet opnieuw vastmaken, ik moest maar wachten tot mijn eigen tandarts terugwas om een plan te maken, of dat hij zo terug kon plakken.
Verder had de waarnemende tandarts nog een gat gezien op de foto onder een vulling, en onder een nieuwe kroon op 1 van mijn voortanden... Omdat ik twijfel aan de berichten van de waarnemer, een kopie van de foto per mail gevraagd, die zal ik zo proberen hierbij te plakken.
Iemand een mening over de behandeling? Is de waarnemer niet verplicht de kronen gewoon weer netjes terug te plaatsen?
ik ben al jaren bij een tandarts die me prima bevalt. Ik heb linksboven 2 kronen, die aan elkaar vastzitten, en die ongeveer eens in de 8 weken loskomen. De tandarts plakt ze dan weer terug, omdat ze erg in het zicht zitten (direct na de hoektand).
Nu is mijn eigen tandarts op vakantie, en zijn de kronen losgekomen, dus ik met de waarnemer gebeld. Kon dezelfde dag nog komen, en na een blik op de kronen en in mijn mond, een controle-foto. Hij wilde de kronen niet terugplaatsen, en zei dat de wortels te slecht waren, en er beter uit konden. Er was een wortel gebroken van de grote kroon, al met al wilde hij de kronen niet opnieuw vastmaken, ik moest maar wachten tot mijn eigen tandarts terugwas om een plan te maken, of dat hij zo terug kon plakken.