hallo
donderdag is er een zenuw verwijderd uit mijn kies en die word de 25 weer gevuld zit nu een noodvulling in.
maar klopt het dat je kies gevoelig is en ik kan er niets mee eten er moet geen druk opkomen want dat verneem je.
als ik er met mijn tong tegen aan tik dan voel je het ook, het is niet zo dat je op de kop staat van de pijn maar het is irritant
akn ik gewoon wachten tot de 25e of is het verstandig om toch eerder te gaan ??
groetjes
donderdag is er een zenuw verwijderd uit mijn kies en die word de 25 weer gevuld zit nu een noodvulling in.
maar klopt het dat je kies gevoelig is en ik kan er niets mee eten er moet geen druk opkomen want dat verneem je.
als ik er met mijn tong tegen aan tik dan voel je het ook, het is niet zo dat je op de kop staat van de pijn maar het is irritant
akn ik gewoon wachten tot de 25e of is het verstandig om toch eerder te gaan ??
groetjes
Re: zenuw verwijderd
ik heb nu ook echt het gevoel of je een beste klap op je gezicht heb gehad en dat alles beurs is, het zeurt gewoon en dat vind ik irritant !
groetjes
Re: zenuw verwijderd, nieuwe vraag
Je voelt het nu afentoe kloppen is dat wel goed ???
met de elektrische tandenborstel er over heen gaan is ook geen echt fijn gevoel kwam ik achter, pfff heb ik weer hoor
je merkt ook echt weer wanneer er tijd is voor een nieuwe !
Ik gebruik zelf brufen om te kunnen slapen maar dat veroorzaakt soms stevige maagklacht dat ik daarvan weer wakker wordt. Wat kan ik het beste overdag/s'avonds gebruiken watzo Min mogelijk of Helemaal niet mijn rijgedrag kan beinvloeden. Ik ben namelijk vrachtwagen chauffeur dus stof die mijn rijden beinvloeden of mij moe maken moet ik niet hebben. Ik gebruik paracetamol als het niet uit te harden is maar meestal verminderd de pijn iets , maar niet voor lange tijd.