Verstandskies links boven getrokken, na week nog steeds pijn

Author:
damnsharp
Posted:
zo, 08/16/2009 - 10:48
Goedemorgen allen,
Ben al een tijdje niet meer op het forum geweest want het ging goed met het gebit :)

Ik ben nu op vakantie in Ierland en de dag voordat ik vertrok kreeg ik kiespijn. Heb hier paar dagen pijn van mijn verstandskies gehad. De kies is paar maanden geleden al gevuld en toen zei mijn tandarts al dat die een keer getrokken moest worden. 5 dagen geleden hier in Ierland besloten hem te laten trekken wat goed ging maar de tandarts zei wel dat de kies flink vast zat en dat ik er nog een tijd last van kon hebben.

Nu is het trekken dus 5 dagen geleden, de pijn is nog steeds hetzelfde (niet erger, niet minder). Ik weet dat bij mij pijn van bijvoorbeeld boren ook lang duurt voordat het voorbij gaat maar toch, kan een tandarts nog wat meer doen aan de pijn? Met diclofenac en paracetamol heb ik het goed onder controle.

Thanks en nog een fijne zondag!
Mystery

Bij mij was de kies dan wel niet getrokken maar gesneden, geloof dat de pijn zeker na een week hoort af te nemen.
Is het verder niet dik ofzo?
Misschien heb jeen kaakholte ontsteking (kan geloof ik alleen boven)
Omdat het stinkt..
Ik had onder een abces en heb er veel te lang mee door gelopen..
Dus als ik jou was zou ik ff antibiotica kuurtje vragen!
Sterkte ermee
zo, 08/16/2009 - 15:24 Permalink
damnsharp

Thanks Mystery voor je antwoord. Ontsteking zou best kunnen. Ik kan morgen langs de tandarts gaan zodat die kan kijken of een antibiotica kuur een goede oplossing kan zijn. Ik hou niet van medicijnen maar wie weet.
Nee, het is niet dik geworden. Ik ben vandaag gestopt met diclofenac om te kijken of ik het alleen met paracetamol onder de duim kan houden, tot nu toe lukt dat :)
zo, 08/16/2009 - 15:50 Permalink