geluid van tandenknarsen / bruxisme

Author:
big willem
Posted:
zo, 08/30/2009 - 05:07
Hallo,
Kan iemand hier mij helpen aan het geluid (mp3 of zo) van tandenknarsen?
Kijk naar de tijd van inzending van dit bericht, en je snapt het probleem waarschijnlijk al. Mijn partner snurkt en knarst tanden. Met dat snurken valt te leven, een keer een goeie por dat ze niet meer op haar rug ligt en presto. Het tandenknarsen is echter een ander verhaal. Ik heb het idee dat ze zich niets bij het geluid kan voorstellen, daardoor de zwaarte van de overlast niet goed inschat en er vervolgens niets mee doet.
Hulp is welkom. Mocht iemand toevallig een opname hebben of er een weten te vinden op internet (linkje) kan ik het hier wel afdraaien, en gaat ze misschien snel tot aktie over.

Groeten,
Willem
big willem

Ik heb het geluid opgenomen met een geleende voice recorder, en laten horen. Ze vind het haast onvoorstelbaar dat het zo'n luid en vervelend geluid maakt. Ik vind het toch wel vreemd dat ik het geluid niet gevonden krijg, ik bedoel, iedereen kent het geluid van snurken, anders youtube het maar even, maar tandenknarsen? ook op medische sites is geen geluidsfragment te vinden. Op deze manier kan iemand die er last van heeft, en geen partner, er nooit achter komen wat voor vervelend geluid het wel is.
ma, 08/31/2009 - 12:22 Permalink