Invisalign met betrouwbare orthodontisen?

Author:
chrisson
Posted:
di, 08/25/2009 - 19:56
Hallo,

Ik ben al 2 jaar lang ontevreden over mijn tanden en ik vind het is tijd worden daar verandering in te brengen. Ik ben inmiddels 18 jaar en zie het echt totaal niet zitten om met een plaatjes beugel of met zo'n beugel met onzichtbare brackets maar met zichtbare draad. Dus ging ik even googlen en zag dat er tegenwoordig onzichtbare beugels bestaan en ook beugels aan de binnenkant van de tanden. Ik was helemaal enthousiast en ging snel opzoek naar orthodontisten die deze techniek gebruiken. Ik kwam terecht bij perfectsmile. Het zag er allemaal mooi uit en je kon gemakkelijk een intake gesprek reserveren. Ik liet het aan m'n moeder zien en die vond het veel te commercieel en dus niet erg betrouwbaar in haar ogen. Ze denkt dat perfectsmile alleen op geld is. Ik snap dat ook wel, alleen ik kan alleen maar denken aan die onzichtbare beugel en rechte tanden! Maar ik heb er het geld niet voor dus ik heb m'n ouders wel nodig voor deze beugel en dus ben ik opzoek naar een betrouwbare orthodontist of in ieder geval geen commercieel ingestelde praktijk/site. Mijn buurman is tandarts en die had wel ooit van invisalign gehoord maar niet of het nou goed of slecht resultaat gaf. Ook had hij gehoord van die linguale beugel, alleen vertelde hij me dat dat een "moeilijke beugel" is en dus dat het resultaat niet altijd even goed kan zijn. Ik woon in Noord-Brabant en dus mijn vraag is of er iemand in Noord-Brabant of misschien Limburg werkt met deze techniek en dus ook betrouwbaar is?

Alvast bedankt!