Kan niet het zelfde resultaat zijn. De beperking van snelheid zit niet in de techniek. Maar in de beweging van de tanden door het bot. Daarbij wordt het bot omgebouwd. Dat gaat echt niet sneller door een andere techniek. De invislign techniek heeft beperktere mogelijkheden met verschuivingen. Daardoor is het eindresultaat meestal van mindere kwaliteit. Dit is wetenschappelijk bewezen.
Als je dat voor lief neemt dan lijkt het soms sneller. Maar eigenlijk koop je een minder product voor een hogere prijs...
Waarmee ik niet wil zeggen dat je geen goede keuze maakt. Want de 'onzichtbaarheid' van de techniek vind ik ook een groot voordeel. En er zijn mensen waarbij dat meer telt dan de kosten!
Re: Is invisalign sneller dan normale beugel?
Nu met de Invisalign 48 weken, dus nog geen jaar, mits ik hem trouw draag.
Het blijven met de slotjes schattingen.
Met de invisalign weet ik gewoon dat het na 19 x 2 weken klaar is.
Als je dat voor lief neemt dan lijkt het soms sneller. Maar eigenlijk koop je een minder product voor een hogere prijs...
Waarmee ik niet wil zeggen dat je geen goede keuze maakt. Want de 'onzichtbaarheid' van de techniek vind ik ook een groot voordeel. En er zijn mensen waarbij dat meer telt dan de kosten!