Ik heb al een tijdje last van sommige tanden rood worden van onder,
ik heb al jaren last van enorm gevoelige tanden, en wat blijkt nu ik ben al meer dan een jaar niet meer bij mijn tandarts geweest uit bangheid voor gaatjes en andere dingen,
sinds die tijd heb ik kiezen en andere tanden die van onder de witte "harde" schil van mn tand lijkt weg te rotten
ik ben als de dood wat mijn ouders er van zullen zeggen, ben nu zelf 19 jaar, en moet er niet aan denken wat een tandarts daar over zegt.
ik schaam me dood voor dit probleem,
is er enig iets wat ik zelf kan doen zodat mijn tanden weer kunnen "helen" zodat ik gewoon naar de tandarts kan?
dankjewel voor jullie tijd.
ik heb al jaren last van enorm gevoelige tanden, en wat blijkt nu ik ben al meer dan een jaar niet meer bij mijn tandarts geweest uit bangheid voor gaatjes en andere dingen,
sinds die tijd heb ik kiezen en andere tanden die van onder de witte "harde" schil van mn tand lijkt weg te rotten
ik ben als de dood wat mijn ouders er van zullen zeggen, ben nu zelf 19 jaar, en moet er niet aan denken wat een tandarts daar over zegt.
ik schaam me dood voor dit probleem,
is er enig iets wat ik zelf kan doen zodat mijn tanden weer kunnen "helen" zodat ik gewoon naar de tandarts kan?
dankjewel voor jullie tijd.
Re: HELP, tanden die van onderaf rood worden?
het is een grote rand waar het rood is en het witte schild gewoon kapot brokkelt lijkt het wel,
en dan zit ik nog altijd met mijn ouders die hier over gaan flippen over de tandarts rekening.
Ik besef dat het makkelijk praten is maar je hoeft je bij de tandarts echt niet te schamen want die kijkt er professioneel naar en komt echt niet met een preek of zo. Gewoon even een afspraak maken en de tandarts er naar laten kijken. Het enige wat de tandarts bij het eerste gesprek doet is nagaan wat er aan de hand is en bespreken wat er aan te doen is. Precies wat jij wilt weten dus.
Misschien krijg je nog antwoorden van forumtandartsen maar ze kunnen je niet behandelen vanuit hun luie stoel .... :D
ik heb eerder mn tanden "mooi" laten maken dus ik schaam me er best wel voor ik hoop dat ik morgen de "ballen" er voor heb om een afspraak te maken.