Hi,
Ik heb een vraagje over verzekering
Begin oktober heb ik vier kronen laten plaatsen op mijn voortanden, dat was voor mijn 22e verjaardag.
Nu stuurt mijn verzekering de volledige rekening door van 2300 euro via een incassobureau.
Mijn vraag
Hoeveel krijg je als jongere vergoed wat betreft kronen? Ik kan die voorwaarden voor een jongeren-tandheelkunde-verzekering niet vinden...
alvast bedankt voor je antwoord...
jannieke
Ik heb een vraagje over verzekering
Begin oktober heb ik vier kronen laten plaatsen op mijn voortanden, dat was voor mijn 22e verjaardag.
Nu stuurt mijn verzekering de volledige rekening door van 2300 euro via een incassobureau.
Mijn vraag
Hoeveel krijg je als jongere vergoed wat betreft kronen? Ik kan die voorwaarden voor een jongeren-tandheelkunde-verzekering niet vinden...
alvast bedankt voor je antwoord...
jannieke
Re: jeugdverzekering kronen
Met de vraag zoals je hem stelt kan ik niet zoveel, want de aanvullende verzekeringen lopen nogal uiteen aangaande de voorwaarden, afhankelijk van de zorgverzekeraar. Dus meer info graag!
is er achteraf nog wat aan te doen bij de verzekering of blijft het bij een wijze les voor de volgende keer?? ;-)
Tanduitgebreid had moeten vergoeden denk ik. Heb je de nota eigenlijk wel ingestuurd?? Wat zegt de verzekering ervan?? denk toch dat je daar moet zijn ipv hier. Tanduitgebreid is meen ik tot 1250,=, maar nogmaals: de verzekering is toch je eerste aanspreekpunt.
ik ga nog wel een keer babbelen met de tandarts...kijken of er nog wat aan te regelen valt...
bedankt voor de antwoorden so far ;-)
Het feit dat je die vier kronen hebt gekregen heeft niet te maken met een aangeboren afwijking?
Als dat wel de reden was, is er inmiddels teveel tijd verstreken om die aanvraag alsnog in te dienen, of er zou een berope gedaan moeten worden op coulance bij behandeling van de aanvraag.. De adviserend tandarts kan de situatie vooraf niet meer goed zien, en dat is het grootste probleem. een rontgenfoto alleen is dan onvoldoende.