Ik heb sinds ca 3 maanden steeds iets meer last in een kies in mijn linkerbovenkaak bij warm eten en sinds een paar dagen ook van warm drinken. Ik heb geen recente behandeling gehad en er is bij mijn weten niets gebeurd met mijn kies. Als ik op warm eten kauw dat vochtig is, bijv. tomaat uit de oven, frietjes, soep, dan heb ik een pijnscheut. Mijn tandarts heeft er al 3 keer naar gekeken, 2x fotos gemaakt en hij kan helemaal niets bijzonders zien, het ziet er allemaal prima uit. Ook het tandvlees is in orde.
Nu heb ik op 16 oktober een afspraak bij een parodontologie/endodontologie kliniek, maar ik vraag me af of het geen kwaad kan om hier nog ruim 3 weken mee rond te blijven lopen. Ik ben bang dat het straks veel erger is dan nu, of maakt het niet zoveel (meer) uit?
Nu heb ik op 16 oktober een afspraak bij een parodontologie/endodontologie kliniek, maar ik vraag me af of het geen kwaad kan om hier nog ruim 3 weken mee rond te blijven lopen. Ik ben bang dat het straks veel erger is dan nu, of maakt het niet zoveel (meer) uit?
Re: Pijn in kies bij warm eten of drinken