Napijn van trekken voortanden

Author:
moontje99
Posted:
do, 09/24/2009 - 20:57
Ik heb vorige week dinsdag ( de 15de ) mijn 2 voortanden laten trekken en 4 tanden die ernaast liggen laten slijpen voor een brug. Er is toen ook een noodbrug geplaats.
Nu 9 dagen later heb ik nog steeds veel pijn. En wel in al mijn andere tanden.....
Echt heel raar, maar al mijn tanden doen ontzettend pijn. Paracetamol helpt wel maar helaas maar 3 uur. Daarna begint de pijn weer.
Mijn tandarts zei gisteren dat ie niet wist waarom dit was, hij was niet aan mijn andere tanden geweest zei hij.
Is dit herkenbaar?? Of is er iets goed mis???

Groetjes Monique
moontje99

Nee, de pijn is er nog steeds. En mijn vraag is dus, is dit normaal??
Hoort dit?? Want niemand snapt de pijn die ik heb.
En begin nu toch echt wel beetje ongerust te worden.
Hoe kan het zijn dat er 2 voortanden worden getrokken en ik nu al
bijna 2 weken pijn in al mijn andere tanden en kiezen heb????
En de pijn word niet minder of blijft lager weg na t nemen van pillen.

Groetjes Monique
za, 09/26/2009 - 18:00 Permalink
Dentje

Ben geen tandarts, maar kan me voostellen dat die brug een beetje te 'breed'is en druk geeft op je kiezen erachter. Zeg maar dat gevoel als wanneer je een beugel hebt en die wordt aangedraaid oid. Ik zou wel denken dat dit na een tijdje weer overgaat.
zo, 09/27/2009 - 17:13 Permalink
Cinzia

Hoi Moontje,

Je bent nu zoveel maanden verder en ik neem aan dat je inmiddels je definitieve brug(gen) hebt, hoe gaat het nu?

Ik heb nl nu ruim 2 wkn een noodbrug en heb hetzelfde probleem, bij mij zijn de 2 snijtandjes getrokken en beide hoektanden en voortanden afgeslepen, ik krijg uiteindelijk 2 bruggen.

Groetjes,
Cinzia
vr, 02/26/2010 - 14:35 Permalink