Hallo allemaal,
Na lange tijd weer eens hier, en dat is meestal geen goed nieuws.
Ik heb al heel wat wkb's gehad, maar ik blijf pijn houden. Zit bijna maandelijks bij de tandarts. Het komt er op neer dat ik er genoeg van heb.
Ik heb in de onderkaak nog maar 4 kiezen zitten. En eigenlijk heb ik dagelijks wel van eentje last, ondanks dat ze alle 4 een wkb hebben gehad.
Mijn tandarts blijft maar repareren en wil ze behouden.
Maar ik ben op het punt gekomen dat ik niet meer wil, ik wil geen pijn meer.
Is er een oplossing die ik nog niet ken, het liefst zou ik alle kiezen kwijt zijn.
Tanden zijn wel in orde.
Komende week heb ik weer een afspraak bij de tandarts en ik zal daar overleggen, maar ik hoop op eerst nog wat informatie en misschien tips waar ik zelf nog niet aan gedacht heb.
Alvast bedankt,
Groeten Sipke
Na lange tijd weer eens hier, en dat is meestal geen goed nieuws.
Ik heb al heel wat wkb's gehad, maar ik blijf pijn houden. Zit bijna maandelijks bij de tandarts. Het komt er op neer dat ik er genoeg van heb.
Ik heb in de onderkaak nog maar 4 kiezen zitten. En eigenlijk heb ik dagelijks wel van eentje last, ondanks dat ze alle 4 een wkb hebben gehad.
Mijn tandarts blijft maar repareren en wil ze behouden.
Maar ik ben op het punt gekomen dat ik niet meer wil, ik wil geen pijn meer.
Is er een oplossing die ik nog niet ken, het liefst zou ik alle kiezen kwijt zijn.
Tanden zijn wel in orde.
Komende week heb ik weer een afspraak bij de tandarts en ik zal daar overleggen, maar ik hoop op eerst nog wat informatie en misschien tips waar ik zelf nog niet aan gedacht heb.
Alvast bedankt,
Groeten Sipke
Re: Dagelijks pijn in onderkaak
Groetjes Megan1
De term CMD ken ik niet. Klemmen doe ik denk ik wel, ik word 's nachts wel eens wakker van de pijn en dan heb ik inderdaad de kiezen stijf op elkaar. Ga ik volgende week ook vragen bij de tandarts.
Wat doe je nu tegen het klemmen?
Laat me, als je het niet vervelend vindt, weten of jouw klachten misschien ook van het klemmen komen.
Groetjes Megan1
Nog steeds last van dezelfde klachten, tandarts weet het ook niet meer.
Maar nu ook weer wat nieuws; Afgelopen zaterdag is er weer een kies afgebroken, tot aan het tandvlees. Ik ben er helemaal klaar mee.
Is er een mogelijkheid dat ik mijn resterende kiezen in de onderkaak laat trekken en daar een plaatje iod laat plaatsen?