Opdracht tandarts behandelingen

Author:
z0ez0e
Posted:
do, 10/01/2009 - 19:52
hiii,
Ik heb een opdracht waar ik van 10 tandarts behandelingen moet noteren wat voor instrumenten er worden gebruikt. Ik heb er alleen maar 3 kunnen vinden... :oops:
Wie kan me helpen.... :roll:

Groetjes,
z0ez0e
z0ez0e

Hoi,

Ik wil je graag helpen. Welke opleiding doe je?

En bij welke behandelingen moet je nog weten welke instrumenten je moet gebruiken?

Heb je endo, brug-kroon etc. al?

hoi,
bedankt dat je me wilt helpen... :D
Nou ik doe 1ste jaar tandastassitente, ik heb mijn havo diploma, en heb me ingeschreven voor mondzorgkunde maar ben jammer genoeg uitgeloot dus heb ik maar iets gekozen in die richting om ervaring op te doen en eraan te wennen...

Maar het maakt niet uit welke behandelingen het zijn... maar graag de makkelijkste behadelingen want ik ben net begonnen en weet er niet veel van .....

ik vind het echt heel lief van je dat je me wilt helpen :wink:

Groetjes,
Z0ez0e
za, 10/03/2009 - 23:31 Permalink
Mondzorgkundige

Hoi,

De behandelingen staan in het boek: Restauratieve tandheelkunde van J.de Jonge.
Heb je die boek? Daar staan ook de instrumenten die je nodig hebt voor een behandeling.

Zo niet, pm me maar even;) dan vertel ik je het wel

Je hebt bij elk behandeling zowieso een basistray nodig. dat bestaat uit een sikkelsonde, pocketsonde en een mondspiegel.
zo, 10/04/2009 - 09:31 Permalink
z0ez0e

Hoi,

De behandelingen staan in het boek: Restauratieve tandheelkunde van J.de Jonge.
Heb je die boek? Daar staan ook de instrumenten die je nodig hebt voor een behandeling.

Zo niet, pm me maar even;) dan vertel ik je het wel

Je hebt bij elk behandeling zowieso een basistray nodig. dat bestaat uit een sikkelsonde, pocketsonde en een mondspiegel.

nee ik het het boek niet :oops: ...

Heel erg lieg van je als je t doet :D
zo, 10/04/2009 - 18:58 Permalink