goede dag
ik ben een vrouw van 24
en ik knarstand heel erg van stress.cola mag ik niet van wegen allergie en alcohol drink ik niet.
nu moeten er 7 kiezen enofzo tanden uit
er zijn er 2 getrokken schijnbaar niet goed in 1 zit nog een stukje en de andere is afgelopen donderdag 1okt en nu maandag 5okt
is t nog ontstokken doet zeer tot me oor en stinkt ongelovelijk zelfs kauwgom of poetsen heb geen zin.
tegen de tijd dat ik 25 ben heb ik een deel kunst gebit dus.
ik zoek een betere tandarts die nog mensen binnen neemt als nieuwe.
nu t volgende probleem ik ben bijna 2maanden zwanger wat kan ik nu doen want ik hou t niet meer.
lig soms onderste boven van de zeer met tranen van hier dat is zeeland tot in japan..
pleas help me hier mee contact mag via email noeksa@hotmail.com
ik zit echt op reactie tewachten
ik ben een vrouw van 24
en ik knarstand heel erg van stress.cola mag ik niet van wegen allergie en alcohol drink ik niet.
nu moeten er 7 kiezen enofzo tanden uit
er zijn er 2 getrokken schijnbaar niet goed in 1 zit nog een stukje en de andere is afgelopen donderdag 1okt en nu maandag 5okt
is t nog ontstokken doet zeer tot me oor en stinkt ongelovelijk zelfs kauwgom of poetsen heb geen zin.
tegen de tijd dat ik 25 ben heb ik een deel kunst gebit dus.
ik zoek een betere tandarts die nog mensen binnen neemt als nieuwe.
nu t volgende probleem ik ben bijna 2maanden zwanger wat kan ik nu doen want ik hou t niet meer.
lig soms onderste boven van de zeer met tranen van hier dat is zeeland tot in japan..
pleas help me hier mee contact mag via email noeksa@hotmail.com
ik zit echt op reactie tewachten
Re: SPOED tandenknarsen en nu gebroken tanden
sterkte ermee... maar dat knarsen is niet van gisteren op vandaag ontstaan, wat zijn er eerder voor maatregelen of behandelingen geweest?? SPlint? fysiotherapie?
enne: stress en zwangerscap is ook geen fijne combinatie. Als de oorzaak bekend is: ook de stress aanpakken (sterker nog: eerst de stress aanpakken!)
Re: SPOED tandenknarsen en nu gebroken tanden