Paradontitus nabehandeling vraag.......

Author:
lieks
Posted:
ma, 10/12/2009 - 06:47
Op het moment ben ik onder behandeling voor parodontitis bij een parondontist in Rotterdam.
Ik heb het goed te pakken, de pockets zijn van 6 tot 9mm....drama.
De twee bovenste kiezen zijn al getrokken, nu zijn ze bezig met de grondige schoonmaak (onder verdoving!)
Dat gaat in 5 behandelingen...niet leuk! Daarna de kweek en antibiotica en als het goed is ben ik klaar in januari.
Daarna natuurlijk de altyd blijvende controle en schoonmaak.
Mijn tandvlees is zo erg opgetrokken aan mijn boventanden dat er nu al grote lelijke openingen te zien zijn.
Drie jaar geleden heb ik daar kronen op laten zetten(de 6 boventanden van hoek naar hoektand).
Tot vorig jaar stonden de kronen heel mooi en zag je niets van openingen tussen de tanden.
Het ziet er nu al heel lelijk uit, durf amper meer te lachen en voel me er heel onprettig bij.
Mijn vraag is eigenlijk wat de mogelijkheden zijn om die openingen weer op te vullen??
Iemand vertelde mij over een beugel achter de tanden die eruit ziet als tandvlees?
Kan ik de kronen laten opvullen??
Facings misschien, ik voel me een beetje radeloos en heb geen duidelijkheid wat eraan te doen valt.
Graag tips, adviezen, adressen misschien?
Alvast bedankt!
lieks

wat zegt de tandarts?

Ik ben nu onder behandeling bij een parodontologie praktijk.
Eerst een lang intake gesprek gehad met een arts, daarna pockets opgemeten en nu de vrijdag de vierde behandeling daar.
Ze hebben er nog niets over gezegd, eerst het tandvlees gezond en daarna pas de mogellijkheden.
Maar wat zijn de mogelijkheden??
Dank je.
ma, 10/12/2009 - 12:02 Permalink