Enige tijd geleden is er een vulling vervangen. Nu loop ik nog steeds met een stijve kaak rond en kan nog niet kauwen op de kies. Het gevoel achter in mijn kaak voelt aan als beurs/blauwe plek. Net of ik er een klap op gekregen heb ;). Waar zou dit aan kunnen liggen? Mijn kies zelf is ook gevoelig.
Gevoeligheid warm en koud is minimaal...
Wat zou dit kunnen zijn?
Gevoeligheid warm en koud is minimaal...
Wat zou dit kunnen zijn?
Re: Stijve kaak
Kan het zijn dat het de verdoving is? Ik heb ooit eens een prik gekregen in mijn onderkaak waarop er precies elektriciteit in schoot, tot in mijn lip vanvoor. Daarna heb ik enkele dagen een stijve kaak gehad en de lip was een beetje ongevoelig.
Ik zeg maar wat, ik ben geen tandarts.
Weet ik, geeft ook niet, maar je leest ook niet goed, want die termijn van anderhalve maand was hierboven al genoemd.... :wink:
@kimmiek: ga naar de tandarts, voor ons is het vanachter de PC ook alleen maar gissen, en daar schiet je niets mee op.
Maar wat vermoed je dan??
Ik kan toch niet weten dat anderhalve maand uitgesloten is? Dat is voor u misschien evident, maar voor mij niet.
Ervaringen zijn natuurlijk altijd welkom, vooral de goede :wink: .
Ik ben inderdaad een ervaringsdeskundige. Ik heb een hele poos een stijve kaak gehad van een spuit en zag niemand die mogelijkheid opperen.
Overigens heb ik even doorgezocht en 1,5 maand kan dus wel:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8961023?ordinalpos=8&itool=Entre…
Hier is zelfs sprake van permanente schade. Tenzij deze site natuurlijk bedoeld is om ons alleen maar gerust te stellen.