Geweest :)

Author:
SuuS_NL
Posted:
do, 10/29/2009 - 11:17
Kom nu net terug van de tandarts, na 4 jaar niet geweest te zijn. Zag er echt onwijs tegenop. Ben naar een gewone tandarts gegaan, maar ze namen wel rustig de tijd voor me. Waar ik bij veel tandartsen te horen kreeg dat ze de eerste keer alleen controle deden, heeft deze tandarts meteen 1 kies waar een gat in zat, en waardoor ik niet kon kauwen met die kant, meteen helemaal schoongemaakt en er een noodvulling op gezet. Weet nou alleen niet of ie ook een WKB gedaan heeft of niet.

Ik moet nu over 2,5 week weer terug, maar ben heel blij dat ik toch de stap gezet heb, ondanks mijn zweetaanval in de wachtkamer, huilen in het begin, en af en toe kokhalzen....
rixt

Nou zeg, ik kan me voorstellen dat je heel blij bent met deze stap! Fantastisch!
Aan de datum waarom je je vorige bericht verstuurde te zien ben je er heel lang mee bezig geweest deze stap te zetten. En dan eindelijk heb je 'm genomen. Dat moet een hele opluchting voor je zijn. En dan heb je ook nog eens meteen een behandeling ondergaan! Gefeliciteerd!
Het zou inderdaad een WKB kunnen zijn geweest: schoonmaken, noodvulling, na 2,5 weken weer terugkomen.
Nou, dan kun je nu ook horrorverhalen gaan vertellen :D . Nee hoor, grapje, dat doe je niet hè?
do, 10/29/2009 - 15:15 Permalink
SuuS_NL

Ja het heeft inderdaad flink lang geduurd voordat ik de stap durfde te nemen, maar ben wel blij dat ik het gedaan heb.

En nee, geen horrorverhalen, het enige wat ik gevoeld heb is de verdoving die in de kies werd gezet, voor de rest helemaal niks, noppes, nada. Ik wilde ook liever dat ze meteen wat deden, zodat je ook meteen wat resultaat hebt. Dan weet je waarvoor je de keer erna weer terugkomt, ipv dat ze alleen ff kijken en er nog niks verbeterd is.
do, 10/29/2009 - 16:40 Permalink
rixt

En nee, geen horrorverhalen, het enige wat ik gevoeld heb is de verdoving die in de kies werd gezet, voor de rest helemaal niks, noppes, nada.
Gezien het feit dat de meeste mensen, net als jij, een WKB erg mee vinden vallen en er toch zoveel hororverhalen over in omloop zijn, moeten er veel mensen zijn die de zaak erger voorstellen dan ie is. Daarom maakte ik het grapje:

Nou, dan kun je nu ook horrorverhalen gaan vertellen :D
do, 10/29/2009 - 23:53 Permalink
SuuS_NL

Net weer terug, de wortelkanaalbehandeling is nu helemaal afgemaakt en een definitieve vulling erop, stiekem heeft ie ook nog een ander gaatje gevuld :)

Over 2 weken moet ik terug voor wat tandsteen, en dan worden er 2 verstandskiezen uitgehaald. Die zijn allebei helemaal kapot, maar ik wist niet dat het mijn verstandskiezen waren, die zij bij mij blijkbaar dus al helemaal door gekomen. Hoop dat dat scheelt met eruit halen...

Gelukkig doen ze wel lekker rustig aan met me, en vinden ze dat ik het goed doe (ondanks dat ik lig te shaken in die stoel)
ma, 11/16/2009 - 13:47 Permalink