Ik heb al dagen last van vreselijk kiespijn. Nu is het zo pijnlijk dat ik moet naar de tandarts.
Vanwege slecht ervaringen in mijn jeugd ben ik heel erg angstige om de tandarts te bezoeken. Ik heb niet naar de tandarts voor bijna 20 jaar ben geweest.
Ik heb dit tandarts gevonden in het telefoon gids:
Praktijk voor kinderen en angstige patiënten Haarlem (Van Eedenstraat 4).
Heeft iemand ervaring met dit praktijk? Heeft iemand tips over andere praktijken in Haarlem die goed zijn voor erg angstige mensen?
Dit pijn is ondraaglijk. :smt010 Ik moet morgen iets doen.
Wie kan me helpen?
(Excuses voor mijn slechte Nederlands)
Vanwege slecht ervaringen in mijn jeugd ben ik heel erg angstige om de tandarts te bezoeken. Ik heb niet naar de tandarts voor bijna 20 jaar ben geweest.
Ik heb dit tandarts gevonden in het telefoon gids:
Praktijk voor kinderen en angstige patiënten Haarlem (Van Eedenstraat 4).
Heeft iemand ervaring met dit praktijk? Heeft iemand tips over andere praktijken in Haarlem die goed zijn voor erg angstige mensen?
Dit pijn is ondraaglijk. :smt010 Ik moet morgen iets doen.
Wie kan me helpen?
(Excuses voor mijn slechte Nederlands)
Re: Vreselijk Pijn en Vreselijk Angst
Ik heb de Praktijk voor kinderen en angstige patiënten gebeld, maar ze bestaat niet meer.
Nu heb ik een afspraak bij Noorderkerk Dental Center (http://www.nkdc.nl) voor morgen. Ik ben wel erg bang, maar ze zijn de enige praktijk in Haarlem die lachgas gebruikt bij behandelingen.
Heeft iemand ervaring met deze praktijk?
Hij heeft mij naar een kaakchirurg bij de ziekenhuis doorgewijzd. Nu moet ik wachten tot 23 november voor een intake gesprek met de kaakchirurg, en dan wie weet hoe lang tot de behandeling. :smt010
Veel tijd dus om heel bang te worden.
(nogmaals excuses voor mijn gebrekkige Nederlands)