Mijn tandarts wil 2 gouden tanden vervangen.
Wat ik me afvraag is of deze nog een waarde hebben en wat er met deze tanden gebeurt.Deze worden toch niet meegegeven of weggegooid?
Heb er niet aan gedacht om het de tandarts te vragen.
Wel een duidelijk kostenplaatje van de nieuwe gekregen.
Wat ik me afvraag is of deze nog een waarde hebben en wat er met deze tanden gebeurt.Deze worden toch niet meegegeven of weggegooid?
Heb er niet aan gedacht om het de tandarts te vragen.
Wel een duidelijk kostenplaatje van de nieuwe gekregen.
Re: gouden tanden
Recyclen is goed voor het milieu :D
Wat ik eigenlijk wil weten is, kan de tandarts daar iets voor krijgen bij bijv. de leverancier van de nieuwe kronen?
En hoort dat voordeel, voor zover het er is, niet in mindering te worden gebracht op de nieuwe kronen?
Lees a.u.b. dit berichtje even..........
http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/5282000/__Mensen_peuteren_goud_u…
Denk toch wel een korting te kunnen bedingen van misschien wel € 200.
Geniepig vind ik het wel dat de tandarts wel geld weet te krijgen voor de oude gouden tanden maar verzwijgt voor de patient.
In je dromen, ik zou zeggen ga je oude kroon inruilen bij cash 4 gold ofzo en flink cashen. Denk alleen dat de opbrengst je tegen gaat vallen.........
Tja je kan het geniepig vinden maar zoveel krijgen wij er echt niet voor terug als jij blijkbaar denkt..
Voorlopig denk ik dat de tandarts er meer voor terugkrijgt dan ik wist!
( en dat vind ik niet netjes)
Was leuker geweest als de tandarts had gezegd:we krijgen nog wat voor 't ouwe goud......
(gaat me echt niet om het geld,hoor)
Bij het maken van een offerte is het leuker om te zeggen dat er rekening is gehouden met de opbrengst van de ouwe gouwe.....
Maar goed, ben er klaar mee, komen toch niet op 1 lijn. Zou een andere tandarts nemen die het wel doet zoals je graag ziet. (succes daarmee....)
Okee, bedankt voor de informatie en advies. :smt001
Als antwoord op Re: gouden tanden door Bas100
Als antwoord op Re: gouden tanden door Kapstok
de opbrengst voor de diverse partijen is dus niet zo groot als je voorspiegelt. Je kan van alles denken erover, maar dat zijn nog steeds aannames . En aannames slaan in de regel de plank heel vaak behoorlijk mis..
Maar wat is er mis mee het aan goede doelen te schenken?