wat kan het zijn?

Author:
patt
Posted:
di, 11/03/2009 - 14:12
Ik heb sinds een 2-3 weken last van me kiezen/kaak?
Ik ben toen naar de tandarts gegaan, deze had een foto van me kies (Links onder) genomen en daar was niets op te zien.
Toen heeft die een fluoride lak over me kiezen gedaan, dit kon eventueel nog een keer herhaald moeten worden.
Twee dagen later nog steeds last en terug gegaan weer wisten ze niet wat het kon zijn en nogmaals de fluoride lak over me kiezen gedaan.
Me kiezen begon al wat minder gevoelig te worden maar ik kreeg toen ook al wat last van me kaak.
Een drukkend gevoel links onder je oor. Ik las op internet wel iets van een kaakholteonsteking maar dat moet je ook echt verkouden zijn en dat ben ik niet.
Toen dag later weer terug gegaan (ik ging op vakantie dus wilde het zekere voor het onzekere nemen) en weer kon de tandarts zo niets vinden, toen een hele foto gemaakt van me gebit
Een overzichtsfoto, zelfs daarop was niets te zien volgens de tandarts.
Hij zei dat er tandtechnisch niets fout was te zien.
Wat kan het dan zijn.
Als ik me mond open en dicht doe, dan voel je een kleine druk.
Heb al een hele week advil geslikt tegen de klachten maar dat kan je ook niet eeuwig blijven doen.
Ik heb geen extreme pijn, maar het gevoel is niet prettig en ik wordt er gek van.

Als ik me kiezen op elkaar duw voel je wat tintelingen in je linkeronderkaak.
Ook het kloppen/tikken op me kiezen door de tandarts 2 weken terug deed geen pijn.
Maar het voelt net alsof me kaak/tandvlees wat dikker is.
Ik kan gewoon eten en drinken, ik heb dan niet echt last (of ik let er dan niet op)

Nu weet ik natuurlijk wel wat ik voel en vraag me daarom af zou de tandarts op die overzichtsfoto van je gebit ook ontstekingen moeten kunnen zien? Ook ontstekingen in je kaak?
Ik juli heb ik aan die kant me verstandskiezen boven en onder eruit laten halen, kan het ook zijn dat dat bot nu geneest? Is dat normaal? Hoe gaat dat te werk?