hey daar ben ik weer om even op mijn andere topic terug te komen ik had dus last van een zure smaak in mijn mond en dat kwam dacht ik door mijn kies die proefte zuur!
Vanochtend weer naar de tandarts geweest en hij heeft mijn oude vulling vervangen! en de kies smaakt niet meer zuur,
maar gister heeft hij dus iets in een pocket gespoten hij zei een medicijn? ik vroeg me af of iemand hier mee bekend is???? of wat dat precies is? want ik heb nu dus een constant bittere smaak in mijn mond en vroeg me af of dat er iets mee te maken kan hebben?
groetjes
Vanochtend weer naar de tandarts geweest en hij heeft mijn oude vulling vervangen! en de kies smaakt niet meer zuur,
maar gister heeft hij dus iets in een pocket gespoten hij zei een medicijn? ik vroeg me af of iemand hier mee bekend is???? of wat dat precies is? want ik heb nu dus een constant bittere smaak in mijn mond en vroeg me af of dat er iets mee te maken kan hebben?
groetjes
Re: bittere smaak nog erger naar medicijn ingespoten pocket????
Zo'n tandarts hoort toch als hij iets er afslijpt het ook weer glad te maken? zo blijf ik dus maar betalen aan de tandarts!
en dit alles is begonnen door een amalgaam vulling waar ik allergisch voor bleek te zijn!