Zijn er meer mensen die problemen hebben met van Kesteren te Zetten. Volgens mijn tandarts en volgens CZ maken die er momenteel een puinhoop van. Bij mij proberen ze dubbel te vangen terwijl de verzekering al betaald heeft. Je kunt schriftelijk reageren op hun aanmaningen met bewijs dat er betaald is maar ze blijven je bestoken met "Dreigbrieven" wat er gebeurd als je niet betaald. Je kunt ze telefonisch niet te pakken krijgen, zelfs niet op door hun in brieven vermelde doorkiesnummers. Als je dan eindelijk, na een uur of zo, te pakken hebt en je maakt daar een opmerking over gooien ze de hoorn erop en verbreken de verbinding. Ik kan echter op het internet geen klachten over ze vinden. Misschien kan dit FORUM mij daarbij helpen.
Re: van Kesteren
nb, als je aantoont dat je betaald hebt ben je klaar. hoef je niets uit te leggen. aan niemand. NB deze draad gaat over problemen bij Kesteren en niet bij Fa-med bij mijn weten.
De simpele conclusie die u trekt over electronsche verwerking en dat U daar de dupe van bent wil ik wel uitleggen. Heeft niets met vermoeien van luisteraars en lezers te maken. Het is namelijk zo dat uw idee van callcentra in India blijkbaar nog niet is ingedaald.
maar let op.
In principe kan je bij willekeurig welke zorgverzekeraar een contract krijgen en daarmee vrij gemakkelijk direct declareren. Echter, niet elke verzekerde heeft recht op 100% vergoeding, dus moet je voor deel twee.......het eigen bijdrage deel alnog een nota sturen.
Wat gebeurt er als iemand zijn zorgpremie niet betaalt? of de incasso van de ziektekostenverzekering niet betaalt??
Dan krijgt de verzekering geen geld en halen het dan weer net zo hard terug bij de verlener van de zorg.
Kortom. Je moet als je pech hebt 2 nota's sturen met alle bijkomende kosten. Zorgverzekeraars nemen doorgaans geen debiteuren risico over, dat doen factoring maatschappijen wel. Uiteindelijk zou elke verzekeraar onder dezelfde toepassing van de factoring maatschappij kunnen gaan werken.............ik zou meteen gebruik maken van die deal. Alleen, ze leggen de tarieven daarvoor erg hoog als ze het al doen. kortom. IK moet meer neerleggen zodat ZIJ makkelijker werken kunnen en U daarmee administratief makkelijker af ben. Ik weet niet of u verstand heeft van geldverdienen , maar op deze manier ben IK degene die erop toeleggen gaat. Dan snap je misschien ineens waarom ik
1) niet per se een contract met een zorgverzekeraar wil. want dan MOET ik doen wat ze willen
2) de kosten beperkt wil houden
3) u nauwelijks serieus kan nemen als het om ondernemen gaat.
Neem maar eens de tijd om serieus met de zorgverzekeraar te overleggen over teruggedraaide rekeningen.........geld waar je na het verrichten van werk dus recht op hebt. Je krijgt te horen dat je dit en dat moet, terwijl ze gewoon moeten betalen ipv MIJ vertellen wat ik moet doen. EN ja, ook die antwoorden komen dan niet uit Tilburg maar uit Mumbai.
En last but not least...........als je kan aantonen dat je betaald hebt, laat die deurwaarder maar lekker komen met zijn brief. Dan laat je de betaling zien en klaar. Alle kosten vervallen. Maar ik denk dat u gewoon toch echt te laat was en weet u waarom..............?
Ik heb van geen enkele patiënt van me gehoord dat ze niet worden geholpen en slechts 1 maal is er door een fout in voorletters iets terug gestuurd van de verzekering naar FaMed. En dat uw behandelaars u gelijk geven wil overigens niet zeggen dat u het ook heeft. Want normaal gesproken, en dat is in de eerste 5 weken na nota, gaat het alleen mis als u verhuisd bent, de nota aanlevering niet klopt of de genoemde verzekering op de nota anders bleek te zijn. Allemaal zaken BINNEN uw behandelaars praktijkje.
jaahaaa. gedoe. het overkomt altijd dezelfde mensen. vreemd? nee, het heeft een reden. en die reden mag u zelf bepalen.
Ik: da's vervelend maar had u nog niet betaald na 9 weken?
Zij: nee rekening doorgestuurd naar zorgverzekering
Ik: Maar u moet wel voorschieten
Zij: maar ze waren 'm kwijtgeraakt
Ik: de nota en een herinnering?
Zij: uuuuuuuuh , nee alleen de nota.,Ja maar waarom geen twee herinneringen?
Ik: omdat dat lang duurt
Zij: waarom declareert u eigenlijk niet direct bij hun
Ik: kan alleen als mij het nummer van de verzekering geef. Staat op oproepkaartje weet u wel
Zij: maar dat is doorgegeven
Ik: lijkt me sterk, want ik heb het niet (wat u overigens niet ontslaat van de verplichting te betalen)
Zij: wel, was een dame met kort haar
Ik: die werkt hier niet............echt
Zij: maar maar maar
Ik: Maar u bent op 30 oktober gebeld, dat doen we, 1-2 weekje voor de incasso. Dat heet adres verificatie. Noem het maar service van ons
Zij: ECHT NIET
Ik: wel hoor, hier, uw nummer, en gebeld op 30 oktober
Zij: belachelijk. de telefoon stond uit. Toen ik 'm aanzette zag ik wel dat jullie gebeld hadden, maar ik dacht die bellen nog wel eens.
Ik: dat denk ik niet want de voicemail wordt ingesproken: of je even wil terug bellen
Zij: heb ik dus niet gedaan:
Ik: klopt, en daarom is FaMed nu gaan verhogen.
Zij: belachelijk
Ik: evengoed een fijne dag, maar ik moet nu wel verder.
kweenie, maar dit is echt! Ben je dan vriendelijk of niet?
Ja, je kunt zo solliciteren voor een baan op een call centre van een telecom, energie of kabelbedrijf. En dan maar deze toon de hele dag volhouden ....:D
:smt006
:smt015
Heb verzekeraar om bewijs gevraagd blijkt dat van Kesteren heeft zitten knoeien. Lekker. Ging toch om 300 euro.
Liever gewoon aan tandarts betalen hier.
Paginering