ik krijg een gebit wat nu?

Author:
marina63
Posted:
do, 11/19/2009 - 22:06
Woensdag a.s. zal de tandarts mijn boventanden en kiezen trekken.
Hij plaats dan gelijk het kunstgebit.
Een paar vraagjes.
Is het verstandig om zelf met de auto te gaan of kan ik beter iemand meevragen?
Ik ben erg zenuwachtig en zie er heel erg tegenop.
Heeft iemand een goed tip?
En wie kan me zeggen wat ik het beste kan eten.
Ik ben nogal een hongerig typetje en zie mezelf nog niet zo aan de vla of pap.
Mag ik naderhand iboprufen slikken of is iets anders beter?
Heb gehoord dat sommige pijnstillers het bloeden kan verergeren?

Hopelijk hoor ik een reactie

Groetjes Marina
tecla

Hallo Marina,

ik ging op de fiets en ging ook weer op de fiets terug.....en ook gelijk begonnen met de pijnstillers elke 3 uur 1tje(ibuprofen 600 mg gekregen van de tandarts).....heb dus helemaal geen napijn gevoeld.

Tja wat het eten betreft ....dat moet je zelf 'n beetje aanvoelen...ik heb het wel bij vla en soep gehouden.en eten wat ik niet hoefde te kauwen...

Ik wens je veel sterkte as woensdag......toch valt het reuze mee....die eerste prik vond ik het ergste..daarna voel je ze niet meer...je bent dan immers al verdoofd.

groetjes van Tecla
do, 11/19/2009 - 22:52 Permalink
marina63

Hallo Marina,

ik ging op de fiets en ging ook weer op de fiets terug.....en ook gelijk begonnen met de pijnstillers elke 3 uur 1tje(ibuprofen 600 mg gekregen van de tandarts).....heb dus helemaal geen napijn gevoeld.

Tja wat het eten betreft ....dat moet je zelf 'n beetje aanvoelen...ik heb het wel bij vla en soep gehouden.en eten wat ik niet hoefde te kauwen...

Ik wens je veel sterkte as woensdag......toch valt het reuze mee....die eerste prik vond ik het ergste..daarna voel je ze niet meer...je bent dan immers al verdoofd.

groetjes van Tecla

Hoi Tecla

Bedankt voor je snelle reactie.
Dus je bent gewoon op de fiets gegaan.
Denk dat ik dan zelf wel met de auto kan. Ben wel huiverig om te gaan fietsen ivm met eventueel tocht in de mond.
Heb wel iboprufen in huis en die werken bij mij normaliter erg goed.

Ik zie juist helemaal niet op tegen de spuiten. Zo zie je maar weer ieder is anders.

Met het eten moet ik dan maar eens zien, Zal zeker de eerste dagen vervelend zijn.

Groetjes Marina
vr, 11/20/2009 - 17:06 Permalink