bot gevoelig rond kies

Author:
megan1
Posted:
za, 11/21/2009 - 12:03
Hoi, heb sinds paar dagen zeurende pijn die niet reageert op pijnstillers. Zit rond kies re onder, bot eromheen is als ik er op druk licht gevoelig ( geen zenuwpijn ). Meest vreemde is dat kies ernaast al paar jaar geleden is getrokken en dat pijn juist daar vandaan lijkt te komen !!!! Heb geen last met warm of koud en ook kauwen is geen probleem. Beetje wazig verhaal maar misschien herkent 1 vd forumbezoekers of tandartsen deze klachten !!!! Ben benieuwd of 1 van jullie me kan helpen.
Groetjes Megan
megan1

Hoi Joel, allereerst sorry voor de late reactie !! Dit komt omdat mn klachten onder aardig weg zijn en ik dus een tijdje niet op het forum ben geweest...... Maar helaas nu heb ik weer last van mn kiezen rechtsboven. Volgens mij de 14,15 en 16 !! Hierop zit een brug, kies nr 16 is zo dood als een pier ( wkb en apex !!! ) kies nr 15 is weg, en nr 14 is weliswaar gevoelig rond tandvlees maar niet met tikken, warm, bijten etc. De hele rechterkant doet heel de dag zeer, maar dus niet met warm,koud, druk etc........rara wat zou dit nu weer kunnen zijn. Toch weer klachten van mn cmd ???!!! Wordt er zo langzamerhand moedeloos van !! Groetjes megan
ma, 12/21/2009 - 17:07 Permalink
megan1

Hoi sonam, allereerst sorry voor de ietwat late reactie !! heb nog steeds klachten !! Gaat met name om re boven, daar zit dus een brug. heb eigenlijk hele dag door continue pijn. Is niet gevoelig bij warm en koud, ook niet drukgevoelig maar is heel de dag zeurderig aanwezig ! Heb echt geen flauw idee waar deze klachten vandaan komen, moet er wel bij zeggen dat ik klem. Heb 's nachts een spalk in maar heb niet het idee dat dit veel helpt. Heb jij nog vergelijkbare klachten en zo ja misschien nog een gouden tip voor mij ??!!! Groetjes megan
ma, 02/01/2010 - 11:12 Permalink
Sonam

Megan,

Heb de pijnlijke kies vrijdag laten trekken.... heb nu last van de tanden erom heen...
had ik maar een goude tip voor je... ben net zoals jij slachtoffer in deze... Tandarts verzekerd me dat het moet stoppen...
Heb strek mij tijfels bij de Apex die ik heb laten doen die heeft meer kapot gemaakt dat geholpen.....
Hoop dat het snel beter met je gaat, mocht jij de tip hebben laat het me weten!

Sterkte!
ma, 02/01/2010 - 15:10 Permalink
megan1

Hoi Sonam, goh hoop dat je klachten nu snel minder worden zeg !!! Probleem bij mij is dat ik niet duidelijk 1 kies kan aanwijzen, pijn "verplaatst" zich als het ware !!!! Ook meerdere foto's gemaakt waar niets op te zien is, dit in combinatie met mn klemmen zou de voortdurende klachten kunnen veroorzaken ( alles volgens ta en kaakchirurg hoor ). Heb in het verleden div. apexen, extracties etc gehad maar pijn komt vroeg of laat altijd weer terug. Misschien herken je hier iets in en zou je ook eens naar evt. klemmen kunnen kijken !!! Succes, en laat even weten hoe het met je gaat ( als je zin hebt hoor ). Megan
di, 02/02/2010 - 14:33 Permalink
Sonam

Beste Megan,

Ben als ik jou hoor een nieuwkomer op het gebied van tandpijn....
Maar moet zeggen dat ik het al aardig beu begin te worden.
Het is nu een week na de extractie en heel mijn kaak doet nog zeer...
Zou minder moeten worden... heb jij daar ervaring mee.
Het was bij mij ook niet echt een ontsteking...
Heb het gevoel dat mijn hele kaak aan gort ligt :)

Zal het vrijdag als ik terug moet komen wel ff aankaarten dat klemmen...

bedankt daarvoor!

Je hoort van me!
wo, 02/03/2010 - 09:56 Permalink
megan1

Hoi Sonam, hoop dat het al wat beter gaat met je kaak. Weet niet of je er wat aan hebt, maar heb zelf na extracties soms wel ruim 2 weken goed last gehad !! Hoop dat je gister wat wijzer bent geworden bij tandarts !! Sterkte ermee en hopelijk, ondanks de pijn, een fijn weekend !! Groetjes megan
za, 02/06/2010 - 18:30 Permalink
Sonam

Hoi Megan,

Hoeveel pech kun je hebben?
Nu heb ik waar de kies getrokken is Alvolitis.....
Komt slechts in 2% van de extracties in de bovenkaak voor....
Maar het goede nieuws is dat er wel wat te zien is en dus behandeld kan worden... Nu spoel ik zo'n 4x perdag...
Lijkt wel wat beter te gaan..... Hoop voor de carnaval van de grootse zorg af te zijn....
Wat die 2 weken van je betreft dat klopt!
Moet alleen een beetje meer vertouwen in mijn tanden krijgen!

CU!
ma, 02/08/2010 - 08:16 Permalink