ervaring oxazepam tijdens controle/behandeling

Author:
pfff26
Posted:
ma, 11/30/2009 - 11:30
hallo,

ik heb net al een bericht geschreven maar bedacht em plots nog iets.

ik heb nog oxazepam over ik heb er in me postnatale depressie 1 keer een pilletje genomen.. wie heeft ervaring met oxazepam tijdens controle/behandeling?

werkt het? en wanneer neem je hem in dan?
Spiegeltje

hallo,

ik heb net al een bericht geschreven maar bedacht em plots nog iets.

ik heb nog oxazepam over ik heb er in me postnatale depressie 1 keer een pilletje genomen.. wie heeft ervaring met oxazepam tijdens controle/behandeling?

werkt het? en wanneer neem je hem in dan?

NOOIT op eigen houtje medicijnen gebruiken die voor een andere klacht zijn voorgeschreven! De tandarts of huisarts kan een rustgevend middel voorschrijven en tevens aangeven hoe het te gebruiken en in welke dosering. Als u medicijen over heeft kunt u die het beste ter vernietiging terugbrengen naar de apotheek.
ma, 11/30/2009 - 20:28 Permalink
Lolaatje

hoi

ik heb het voorgeschreven gekregen tegen onrust klachten. en tja dat heb ik nu natuurlijk bij de tandarts angst.
ga het ook zonder proberen hoor.. maar pff ben zo bang

De klachten waarvoor je Oxazepam voorgeschreven hebt gekregen, zijn m.i. niet te vergelijken met de speficieke, gerichte angst voor de tandarts. Het lijkt me heel onverstandig om dit op eigen houtje in te nemen. Als je graag premedicatie zou willen gebruiken, neem dan contact op met je tandarts of huisarts. Eventueel zou je wel aan je huisarts kunnen vragen of je die Oxazepam daarvoor kunt gebruiken, en hoeveel en wanneer dan.
wo, 12/02/2009 - 16:53 Permalink