ow wat ben ik trots. ervaring verdovingsgel gevraagt

Author:
pfff26
Posted:
do, 12/03/2009 - 16:21
jaaaaaaaaaaaaa :lol: :lol: :lol: ik ben bij de tandarts geweest! ben zo trots
ik kwam al huilend binnen zo bang was ik. de tandarts vroeg waarom ik zo bang was. ik vertelde over me vorige tandarts (hardhandig werken, na verdoving altijd pijn sprak nooit)
Hij stelde me gerust en al huilend lag ik op die stoel. Hij ging kijken met een spiegeltje en riep wat codes brrrr wat betekend dat?? ik vroeg hoe ernstig het was. Hij zag 2 gaatjes met het blote oog 1 kleintje en 1 behoorlijke (die behoorlijke wist ik al)
toen vertdelde hij dat hij me tandvlees ging bekijken en met een soort naald haak onder me tandvlees zou gaan :smt010
ik voelde er niks van :lol: resultaat ontstoken tandvlees..

Daarna ging hij foto's maken op de foto's zag hij nog 2 gaatjes dus in totaal 4..
ik lag voor het eerst in me leven niet gespannen in de stoel, tuurlijk voelde me niet echt happy maar het ging top.

Ik moet nu over 2 weken terug komen bij de mondhygieniste.. ik krijg een verdovende gel!1 iemand ervaring mee?
dan in het nieuwe jaar in 1 keer 4 gaatjes vullen en een beugeltje maken voor me tanden knarssen. en dan ben ik klaar :lol:

ben zo trots.. ben zo blij dat ik geweest ben. geen hard handig werk geen pijn heelmaal top!!

maar goed volgende stap is dus de gebitsreiniging! wie kan me daar wat meer over vertellen? en over die verdovende gel??

liefs
agnesje

heey wat super jah!! was het toch eerder ales gepland :D :D
valt allemaal wel mee he als je de juiste tandarts hebt :smt002
echt super dat je gegaan bent, zeker een hele opluchting.. :P
het enigste wat ik over de gebitsreiniging weet is dat ze tandsteen/plak enz verwijderen. ik heb dit bij de behandeling in gehad dus kan je er weinig over vertellen.
en maar 4 gaatjes das ook niks in verhouding met mij haha :p
over de verdovingsgel kan ik je niks vertellen helaas :roll:
nu ben jij ook stoer hahaa!!
do, 12/03/2009 - 17:43 Permalink