verstandskies laten trekken, nu nog last

Author:
liekeb87
Posted:
wo, 12/16/2009 - 14:23
vorige week woensdag heb ik mijn verstandskies links onder laten trekken bij de tandarts, waar ze twee uur :o mee bezig zijn geweest..
Nu is het een week geleden en de zwelling is gelukkig minder maar de pijn blijft, het is gehecht en ik heb het gevoel dat er een ontsteking in zit.. dit proef ik aan het slijm wat daar vandaan komt..
Gelukkig ga ik straks naar de tandarts.. maar wat kan ik er verder aan doen? en heeft iemand anders dit precies hetzelfde ook meegemaakt? en is het wel echt ontstoken?
Groetjes Lieke
zennytje

Ik heb mijn verstandkiezen vorige week dinsdag laten trekken en nu nog steeds pijn. Heb een ontsteking gehad op 1 tand en dat proef je in je mond en merk je aan het feit dat je zowat tegen het plafond hangt van de pijn. Ik kan nog steeds mijn kaken niet goed bewegen en mond voldoende openen. neem nog elke dag enkel pijnstillers. Ondertussen ook niet kunnen gaan werken.
Denk dat iedereen anders reageert en het feit dat ze 2 uur aan 1 tand hebben gewerkt bij jou, denk ik is het normaal dat je nog mijn hebt...
wo, 12/16/2009 - 19:12 Permalink