Ik moest vandaag naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling.
Me tandarts zei toen dat een zenuwkanaal is dichtgegroeit en dat hij die niet kon vinden, en ik moet dus de volgende keer terug komen, en dan gaat die verder zoeken ofzo.
maar weet iemand hoe het komt dat dat is dichtgegroeit?
Me tandarts zei toen dat een zenuwkanaal is dichtgegroeit en dat hij die niet kon vinden, en ik moet dus de volgende keer terug komen, en dan gaat die verder zoeken ofzo.
maar weet iemand hoe het komt dat dat is dichtgegroeit?
Re: Hoe kan dat? Dicht gegroeit zenuwkanaal
ik had er nog nooit wat overgehoord en kon ook niks vinden op internet dus ik dacht dat het niet vaak voor kwam. :P
@ Spiegeltje; als je dat verhaal wel wilt horen, pb maar ff. De officiele term is 'geobliteerd'.
en kan het zijn dat hij me kanaal niet kan vinden ofzo?
ik ben zelf pas 14 :oops:
Tandbeen is hetgeen wat onder onder je glazuur zit. Het wordt ook wel dentine genoemd.
jaa 14, daarom vond ik het raar dat het meer bij oudere mensen voorkomt.
maar misschien komt het ook wel omdat ik 7jaar met verrotte kies heb gelopen.
maar sinds ik een wkb heb gehad aan die kies boven, heb ik nu opeens pijn aan me andere kies, onder de kies waar ik wkb heb gehad, ik heb al een tijdje het gevoel dat daar een gat zit, alleen de tandarts zag niks op fotos en ook had ik daarvoor geen pijn.
zou het dan toch kunnen dat daar een gat zit?
want vorige maand had ik ook een wkb gehad, en die kies onder deed toen ook pijn, maar die deed voordat ik wkb al pijn, en daar zat wel gewoon een gat.
ik vind het een beetje vaag maar dat kan toch niet door wkb komen? :o