Ik begin een beetje wanhopig te worden.
Ik heb nu al 2x aan 1 kies een wkb gehad.
links onder (2e vanaf links) maar nu heb ik er weer last van, en met name snachts en als ik net wakker wordt.
Het is met name die kies, maar eigenlijk doet mijn hele linkerkant zeer, ook van buiten.
Tandarts kan niks vinden,er zijn van die kies en meerdere kiezen foto's gemaakt, ontsteking is weg maar van mij mag dat ding er uit, het gekke is dat ik er wel mee kan kauwen en ijs eten en er alleen snachts of als ik net wakker ben last van heb.
Maar die slapeloze nachten ben ik nu wel zat en het is niet een beetje pijnlijk, ik slik nu al weken van ellende ibuprofen, het is het enige wat een beetje werkt en ik mag het niet hebben, dus daar maak ik me ook druk om.
Als de tandarts niks kan vinden, wat moet ik dan nu nog?
Ik heb nu al 2x aan 1 kies een wkb gehad.
links onder (2e vanaf links) maar nu heb ik er weer last van, en met name snachts en als ik net wakker wordt.
Het is met name die kies, maar eigenlijk doet mijn hele linkerkant zeer, ook van buiten.
Tandarts kan niks vinden,er zijn van die kies en meerdere kiezen foto's gemaakt, ontsteking is weg maar van mij mag dat ding er uit, het gekke is dat ik er wel mee kan kauwen en ijs eten en er alleen snachts of als ik net wakker ben last van heb.
Maar die slapeloze nachten ben ik nu wel zat en het is niet een beetje pijnlijk, ik slik nu al weken van ellende ibuprofen, het is het enige wat een beetje werkt en ik mag het niet hebben, dus daar maak ik me ook druk om.
Als de tandarts niks kan vinden, wat moet ik dan nu nog?
Re: pijn en niks te vinden,Wat nu?
Nu na drie jaar overweeg ik hem te laten trekken maar ik weet niet of dat zomaar kan. De wortels zijn beschadigd, ik moet er dan een brug op laten zetten en het is de achterste kies. Ik denk wel eens : bij wie kan ik verhaal halen voor zoveel ellende ? Had mijn eerste tandarts dit niet allemaal kunnen voorzien? Zij was heel jong en net afgestudeerd.
Als iemand mij raad kan geven ben ik ook geholpen.
vriendelijke groeten van Rosemary
ps ; pijn 's nachts kan ook wijzen op knarsen en vraag de tandarts eens of de kies/vulling? niet iets te hoog is.