Hoi
Erge pijn aan m`n kies waar zo`n 9 jr geleden wkb is uitgevoerd en kroon is opgezet. Lijkt me dan toch onmogelijk. :-? Kom net bij de tandarts vandaan en die vertrouwd het niet. Ik heb een ab kuur gekregen..
Nu moet ik waarschijnlijk naar de kaakchirurg om de wortelpunt te laten verwijderen via verhemelte en / of tandvlees..
Iemand hier ervaring mee?? heb nu vreselijke pijn!! maar t is niet goed te zien en kiezen ervoor zien er goed uit 1 reageerd op tikken maar niet op kou en op de foto ook niks te zien..
Groetjess
Erge pijn aan m`n kies waar zo`n 9 jr geleden wkb is uitgevoerd en kroon is opgezet. Lijkt me dan toch onmogelijk. :-? Kom net bij de tandarts vandaan en die vertrouwd het niet. Ik heb een ab kuur gekregen..
Nu moet ik waarschijnlijk naar de kaakchirurg om de wortelpunt te laten verwijderen via verhemelte en / of tandvlees..
Iemand hier ervaring mee?? heb nu vreselijke pijn!! maar t is niet goed te zien en kiezen ervoor zien er goed uit 1 reageerd op tikken maar niet op kou en op de foto ook niks te zien..
Groetjess
Re: geiiriteerde wortelpunt na 9 jaar wkb en kroon?
Pijnstillers helpen weinig..
M`n wang word zelfs iets dikker.
Hoop dat de ab kuur aanslaat want ze zullen op zondag wel geen mensen doorsturen naar de kaakchirurg. Zal zowiso wel weer een aantal weken duren :smt013 woordje spoed is bij hun nog niet dringend! :smt010
Tussen de wortels zat een dikke ontsteking die de kaakchirurg nooit weg had kunnen halen volgens de tandarts.
eerst brak de kop eraf en toen heeft ie de wortels in 3en gezaagd en er 1 voor 1 uitgewrikt :smt010 auwie!
Maar nu zit ik dus met een best gat en hechtingen in m`n mond..
iemand hier ervaring mee?