Hallo,
Afgelopen maandag heb ik op mijn 24ste een beugel gekregen.
Blij dat ik nu eindelijk de knoop heb doorgehakt, en de reactie zijn best leuk. Het is niet heel schokkend en zeker meer cosmetisch dan noodzakelijk.
De fotos met beugel komt nog.
De bedoeling is dat de ruimtes dicht gaan, de voortanden omhoog en naar achteren en dat er een mooie boog in kom. Heb er veel vertrouwen in. Na een klein weekje zie ik al een kleine kanteling bij de voortanden.
Gr, Wouter
Afgelopen maandag heb ik op mijn 24ste een beugel gekregen.
Blij dat ik nu eindelijk de knoop heb doorgehakt, en de reactie zijn best leuk. Het is niet heel schokkend en zeker meer cosmetisch dan noodzakelijk.
De fotos met beugel komt nog.
De bedoeling is dat de ruimtes dicht gaan, de voortanden omhoog en naar achteren en dat er een mooie boog in kom. Heb er veel vertrouwen in. Na een klein weekje zie ik al een kleine kanteling bij de voortanden.
Gr, Wouter
Re: Mijn behandeling
En trouwens, cosmetisch kan ook noodzakelijk zijn :) het heeft meer impact dan de meesten denken
Heb wel pijn in men tanden, afgelopen week kon ik amper fatsoenlijk eten. Het niet alles kunnen en mogen eten en het niet 100% kunnen genieten daarvan is voor mij wel een minpunt.
Het blijft na 3 weken nog raar voelen, je weet niet goed hoe je je mond moet houden.
Je slotjes lijken trouwens verdacht veel op de mijne.
De 2 voortanden moeten 2mm naar links verschoven worden om uitgelijnd te worden, op 1 lijn met het midden van mijn ondertanden en mond.
Ben benieuwd hoelang het gaat duren, de ortho is perfectionistischer dan mij :smt005
Echt heel erg strak valt wel mee, maar 1 tand doet wel erg pijn nu.
Hoop ergens in Juli/Augustus klaar te zijn.