Beste lezers,
Ik denk al een aantal jaar er over om mijn hoektanden (iets) te laten verlengen.
Tot op heden is het mij helaas nog niet gelukt om een tandarts te vinden welke dit
wilt doen voor mij. Ook heb ik nog nergens een prijs indicatie kunnen vinden.
Ik ben benieuwd of er hier misschien mensen zijn die een tandarts kennen welke
deze procedure zou willen uitvoeren. Of misschien heeft u het zelf laten doen
en kunt u mij een idee geven van hoe dit in zijn werk gaat en een schatting van
de prijs. Nat vinger werk natuurlijk want ik begrijp dat een gerichte prijs indicatie
niet zal lukken.
Ik wil ze verlengd hebben maar niet te veel, gewoon genoeg zodat het wel opvalt
zeg maar, dat mensen twee keer kijken haha. Heb er 10 jaar over nagedacht en wil
het nu toch doorzetten alleen het vinden van een tandarts die het wilt doen is nu
het enigste wat me niet wilt lukken.
Met vriendelijke groet,
Angelo
Ik denk al een aantal jaar er over om mijn hoektanden (iets) te laten verlengen.
Tot op heden is het mij helaas nog niet gelukt om een tandarts te vinden welke dit
wilt doen voor mij. Ook heb ik nog nergens een prijs indicatie kunnen vinden.
Ik ben benieuwd of er hier misschien mensen zijn die een tandarts kennen welke
deze procedure zou willen uitvoeren. Of misschien heeft u het zelf laten doen
en kunt u mij een idee geven van hoe dit in zijn werk gaat en een schatting van
de prijs. Nat vinger werk natuurlijk want ik begrijp dat een gerichte prijs indicatie
niet zal lukken.
Ik wil ze verlengd hebben maar niet te veel, gewoon genoeg zodat het wel opvalt
zeg maar, dat mensen twee keer kijken haha. Heb er 10 jaar over nagedacht en wil
het nu toch doorzetten alleen het vinden van een tandarts die het wilt doen is nu
het enigste wat me niet wilt lukken.
Met vriendelijke groet,
Angelo
Re: Hoektanden laten verlengen
Maar €75 valt inderdaad nog wel mee als ik aan die prijs classe zou moeten denken.
Ik had zelf enkele honderden euro's verwacht eigenlijk haha dus dat is mooi.
Maar weet iemand of het wel blijft zitten? net als een afgebroken tand zeg maar, die
doen ze ook opnieuw lang maken en dat blijft over het algemeen altijd goed tenzij
je veel tanden knarst natuurlijk haha.
Groetjes
p.s. iemand enig idee van een tandarts die dit wel wilt doen? ik heb er tot op heden
nog geen kunnen vinden helaas
Precies. Je moet er wel rekening mee houden dat er soms iets mis kan gaan. Robinson is tandarts en die heeft er misschien toch mindere ervaringen mee. Ik ken de details ook niet. Het lijkt me echter geen reden om, als je een tandarts hebt gevonden die zegt dat het kan, het niet te proberen.
150 tot 200 euro voor een voorcontrolle, en dan 150 euro PER tand.
Totaal denken aan een euro of 400 a 500... Als ik dan lees dat het voor ca. 75 euro
per tand zou moeten kunnen... pfffff :P
Genoemde bedragen zullen dus maximum zijn neem ik aan. EN als een tandarts standaard een C28 rekent voor elke nieuwe patient en daar ook extra tijd voor rekent, om een goed onderzoek en uitgebreide bespreking te doen dan vind ik dat OK, mits vooraf gemeld aan patient. (al was het alleen maar middels opgave te verwachten kosten). Niets mis mee dus.