Omroep MAX zoekt angstigen

Author:
Lieneke
Posted:
di, 02/02/2010 - 17:45
Oproep: bang voor de tandarts?

Uit onderzoek is geleken dat Nederlanders banger zijn voor de tandarts dan voor spinnen. Opmerkelijk, want als het goed is gaan we allemaal gemiddeld twee keer per jaar.

Binnenkort willen we het in Tijd voor MAX hebben over tandartsfobie. Heeft u vreselijke angst om naar de tandarst te gaan? Bent u bijvoorbeeld al jaren niet geweest en durft u eigenlijk uw tanden niet meer te laten zien. Of heeft u vroeger een trauma opgelopen door een verkeerder verdoving of de schooltandarts?

Bent u bereid om uw verhaal eventueel in de studio toe te lichten? Dan zijn wij op zoek naar uw verhaal!
Surf naar:
http://www.omroepmax.nl/?waxtrapp=azczmDsHnHUVGFaGpE
rixt

Wanneer wordt het uitgezonden?
Ik heb gebeld met omroep MAX. De exacte uitzenddatum is op dit moment nog niet bekend. Wel is het zeker dat het een dinsdag wordt (dat is de vaste dag voor medische onderwerpen in dit programma), van 17:35 uur tot 18:25 uur, op Nederland 2. Herhaling: de volgende dag van 11:10 uur tot 12:00 uur, weer Nederland 2.
do, 02/04/2010 - 09:34 Permalink
rixt

Dat weet ik niet, Lieneke. Die vraag heb ik niet gesteld, maar ik begreep dat ze nog wel mensen zochten. Hun eerste reactie was namelijk enthousiast: "Oh, wilt u zich aanmelden voor het programma?!"
Helaas :D :D :D :D :D :D :D ben ik van mijn tandartsangst af.
do, 02/04/2010 - 09:54 Permalink