8 maanden geleden heb ik een kaakoperatie gehad, waarbij de onderkaak naar achter is gezet en de bovenkaak naar voren. Mijn kaakchirurg had me al verteld dat mijn gezicht na de operatie enorm zal opzwellen en dat het na 6 maanden helemaal weg zou trekken. Dat was jammer genoeg niet het geval. 6 maanden na de operatie was mijn gezihct nog steeds heel erg opgezwollen. Mijn kaakchirurg besloot hierdoor de ijzeren plaatjes die tijdens de operatie in mn kaak aangebracht zijn er operatief weer uit te halen. Nu ben ik 2 maanden verder, maar ik zie nog steeds geen resultaat. Waar kan dit aan liggen????
Of is het gewoon normaal dat het zo heeel lang duurt totdat alles wegtrekt? ik baar me echt zorgen en heb echt spijt dat ik hieraan begonnen ben.
Of is het gewoon normaal dat het zo heeel lang duurt totdat alles wegtrekt? ik baar me echt zorgen en heb echt spijt dat ik hieraan begonnen ben.
Re: spijt na kaakoperatie
ik heb een onder en boven kaak operatie gehad afgelopen dinsdag.
de zwellingen zouden naar een maand volledig weg zijn.
en nu is het al een stuk minder dan op het begin.
groetjes naomi.
in het begin gaat de zwelling vrij hard weg maar het laatste beetje vond ik ook heel lang duren. het duurt toch echt wel weken/maanden voordat echt alles weg is.
en idd. je gezicht veranderd, je profiel vaak maar ook de voorkant en dat is soms even wennen. maar ook dat went :wink: