Author: hdevlieg Posted: zo, 04/12/2009 - 09:13 Hallo mensen ik ben nieuw op dit forum en ik vroeg me af uit wat voor metaal een BLOKbeugel bestaat. Ik heb het Zowel over de boog en de brackets. bedankt :smt003 ylona1979 Re: Uit wat voor metaaal bestaat een beugel? Hallo een blokbeugel heeft geen btackets. Deze bestaat uit 2 harsplaatjes en voor het íjzerwerk'kan er uit verschillende metaalsoorten gekozen worden voor zover ik weet. Hoezo? Grioetjes Ylona Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 02/08/2010 - 19:28 Permalink 385 weergaves
ylona1979 Re: Uit wat voor metaaal bestaat een beugel? Hallo een blokbeugel heeft geen btackets. Deze bestaat uit 2 harsplaatjes en voor het íjzerwerk'kan er uit verschillende metaalsoorten gekozen worden voor zover ik weet. Hoezo? Grioetjes Ylona Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 02/08/2010 - 19:28 Permalink
Re: Uit wat voor metaaal bestaat een beugel?
een blokbeugel heeft geen btackets. Deze bestaat uit 2 harsplaatjes en voor het íjzerwerk'kan er uit verschillende metaalsoorten gekozen worden voor zover ik weet. Hoezo?
Grioetjes Ylona