M'n hard transparante retentiebeugel is kapot, maar ik heb m'n gipsafdruk nog. Kan er een nieuwe gemaakt worden aan de hand van die gipsafdruk zonder dat ik opnieuw een afdruk hoef te laten maken? En wat kost dat ongeveer?
M'n hard transparante retentiebeugel is kapot, maar ik heb m'n gipsafdruk nog. Kan er een nieuwe gemaakt worden aan de hand van die gipsafdruk zonder dat ik opnieuw een afdruk hoef te laten maken? En wat kost dat ongeveer?
ik zou het nooit zonde afdruk doen. er is altijd wat verschil door slijtage en op de gok maken op een oud model........en dan niet passen = twee keer betalen voor 1 werkstuk.
Maar ik heb m'n rententiebeugel nog niet zo lang, denk ongeveer 2,5 maanden, en hoef hem alleen maar 's nachts te dragen. Is het dan nog steeds beter met nieuwe afdruk? Ik ben namelijk erg slecht in het laten maken van afdrukken, veel te veel spullen in m'n mond, ik moet iedere keer bijna overgeven :S
Re: Nieuwe Splint
ik zou het nooit zonde afdruk doen. er is altijd wat verschil door slijtage en op de gok maken op een oud model........en dan niet passen = twee keer betalen voor 1 werkstuk.
Weet iemand anders misschien wat een nieuwe kost en wat een eventuele reparatie kost?