Gebitje

Author:
maart08
Posted:
za, 02/20/2010 - 08:54
Ik weet niet of ik het hier in het goede gedeelte plaats maar oké.
Ik heb woensdag 20 tanden en kiezen laten trekken en heb nu boven een kunstgebitje heb geen pijn dus het gaat perfect.
Maar wat nou mijn vraag is mijn tanden stonden mooi naast elkaar maar nou bij mijn nieuw gebit zit er een behoorlijke spleet tussen en dit vind ik echt niet mooi. Als ik het al had snap ik dat ze dat zo doen maar ik had het niet ik baal hier heel erg van maar nou is mijn vraag kunnen ze dit nog maken door bv het warm te maken en dat ze dat dan kunnen veranderen?
maart08

Nee we hebben het er niet erover gehad het leek mij normaal als je tanden kaarsrechtstaan dat ze die dan ook zo maken en niet met een spleet ertussen Ik hoop dat ze er nog wat van kunnen maken. en ik wou nog wat vragen bij mijn bovenlip zit een riempje en dat prothese snijd er eigenlijk heel de tijd langs maar ik weet niet of ik vandaag kan bellen omdat het zaterdag is of dat ik gewoon moet wachten tot maandag.
za, 02/20/2010 - 14:11 Permalink
maart08

Ik heb toch even gebeld en een afspraak voor maandag gemaakt en gelijk gevraagd waarom dat er een spleetje tussen is gemaakt ze zeiden dat ze dat hebben gedaan om het zo natuurlijk mogelijk te maken. En bij de vorgende dan doen ze het misschein recht kunnen maken :roll:
za, 02/20/2010 - 14:28 Permalink