Hallo,na maanden last hebben gehad van een ontsteking in mijn kies met zenuwbehandeling en noodvulling erin en er weer uit
zón 8 keer.
Is nu eindelijk de kies getrokken had er in begin veel last van en ook een vieze smaak in de mond.
Op advies van de tandarts gaan kauwen op een gaasje gedoopt in3% waterstofperoxide en dat 3 maal daags.
Dat is nu zo'n 11 dagen geleden en de wond wil maar niet sluiten er zit ook een beige kleurig laagje in de wond is dit normaal?
Aan de achterkant is de wond smaller maar voor blijft hij vanaf het begin groot.
Wat kan ik het beste doen?
zón 8 keer.
Is nu eindelijk de kies getrokken had er in begin veel last van en ook een vieze smaak in de mond.
Op advies van de tandarts gaan kauwen op een gaasje gedoopt in3% waterstofperoxide en dat 3 maal daags.
Dat is nu zo'n 11 dagen geleden en de wond wil maar niet sluiten er zit ook een beige kleurig laagje in de wond is dit normaal?
Aan de achterkant is de wond smaller maar voor blijft hij vanaf het begin groot.
Wat kan ik het beste doen?
Re: Tandvlees blijft open
Ja
Geen (of zeer weinig) pijn dan gewoon wachten. Nog 2 weken verder is het opeens wel dicht. Vergeet niet: er zit een groot gat als de kies+wortel opeens weg is. Dat moet van binnenuit dichtgroeien. Duurt 3-4 weken in het algemeen.
Re: Tandvlees blijft open
Bedankt voor de reactie,
als de pijn zo goed als weg is kan ik dan het beste stoppen met de waterstofperoxide
?
Groeten edwin